Hva var det siste du spiste før barnet ble født?

Jeg fikk noe tynnskåret svinekjøtt med poteter og tomatsaus!? Dette var på sykehuset altså.. ;) Fikk eplekake med kaffi til dessert :P

Siste hjemme var Taco :) Hva jeg fikk på sykehuset husker jeg ikke :p

Husker ikke! Riene starta ved 7. Så hadde ikke spist frokost :p

Her var det torsk etter jeg hadde født. Og jeg var så jævliiiig sulten siden jeg ikke hadde spist på maaange timer. Ble så skuffa :p tok meg brødskiver etter å smakt på den tørre fisken, vassene grønnsaker og tørr stusselig potet! :p dagen etter reiste jeg hjem :)

Kylling, pommes frites, salat og sannsynligvis en saus :-)

Jeg var på firmafest å fikk nydelig biff og god dessert til :) . Riene begynte kl 6.30 morgenen etter, og fødselen gikk så kjapt at jeg ikke fikk tid til å bli sulten.

Vannet gikk på natten,og spiste ikke noe før etter at hun var født :-) men kvelds før jeg gikk å sove tror jeg var brødskive med nugatti :-P

Siste jeg spiste var potetskruer :) spiste litt rett etter epiduralen var satt og en salig ro kom en stund før det starta igjen ( sambo tok bilde...) Mene, drakk masse vann hele tiden og ble så kvalm at jeg kasta opp- uheldigvis stod jordmora i veien og fikk alt på seg ( heldigvis nesten bare vann , blanda med litt chips) Før det var det vel tørre skiver fra sykehusfrokosten.

Husker ikke! Riene starta ved 7. Så hadde ikke spist frokost :p

Stemmer! Sånn var det her også! Riene startet kl 06.00. Så hadde ikke spist no. Husker ikke hav jeg spiste dagen før, for da trudde jeg jo at jeg skulle være gravid for bestandig!

Back
Topp