hva var det jeg sa!

bleiesmurfen

Elsker forumet
var på oppfølgingstime på sykehuset etter utredning for feber i 6 mnd i dag. sist tok de 4 A4 ark med forskjellige blodprøver og CT av mage/lunger.
fikk prøvesvarene pr. tlf i juni, og alle blodprøver var fine. men CT viste en forstørret eggstokk, og legen mente da at vi skulle ha prøveforbud til årsaken var utredet. han kunne ikke si noe om hva det kunne være. men henviste meg til gynekologisk avd (som jeg forøvrig enda ikke har hørt fra... [8|])

jeg visste jeg hadde eggløsning rundt de dager jeg tok CT, og har selv ment det var derfor den var forstørret. jeg spurte han om det kunne være årsaken når jeg var der i dag, og glupingen svarer at det hørtes ut som en meget sannsynlig årsak! [:@] 
så han ville altså gi meg prøveforbud til jeg hadde blitt utredet på gyn (som nok vil si fort vekk 4-6 mnd venting) fordi jeg hadde EGGLØSNING!!!!

glad vi ikke overholdt det forbudet hans! [:D]
makan! [8D]

G-zez ass!
Går jo ikke an...
Bra dere ikke hørte på han, da!
Men finner de ut noe om hva det kan være, da?

ORIGINAL: Trin

G-zez ass!
Går jo ikke an...
Bra dere ikke hørte på han, da!
Men finner de ut noe om hva det kan være, da?

skal til gyn uansett for sikkerhetsskyld da. men jeg satser på at det var en bristeferdig eggstokk. det er veldig logisk i alle fall. og skulle det f.eks være en cyste så sies det at de som oftest er ufarlige og forsvinner av seg selv.

når det gjelder feber-utredning så fant han ikke ut noen ting [8|]
annet enn at det ikke er noe alvorlig. de har tatt ørten tester for alt mulig.
og siden det ikke kan navngis så sier de som alltid; VIRUS!!! [8|]
(han som oppfant ordet/fenomenet virus skulle hatt deng! [8D])

men mistanken heller fortsatt mot revmatisme, (vondt i ledd) så jeg skal på utredning på Betanien i Skien som er spesialsykehus for revmatisme.

er bare glad for at feberen omsider slapp taket jeg! [:)]

Back
Topp