Hva var det første du kjøpte?

Har ikke kjøpt noe, men fikk ett par babysokker av mamma for 5-6 år siden :hilarious: hint, hint liksom :hilarious: de ligger faktisk fremdeles i min egen sokkeskuff, så får vel ta de i bruk når den tiden kommer ;)

Har ikke kjøpt noe enda. De to jentene jeg har fra før dår vite om graviditeten etter uke 12 en gang, og tenkte kanskje de kunne velge hver sin ting til babyen[emoji4] kjøper nok ikke noe før det.

Har ikke kjøpt noe enda, det blir vel en del klær når vi får vite kjønn [emoji7] det meste av utstyr har vi allerede etter storebror [emoji16][emoji1362]

Jeg har to jenter fra før. Har solgt og gitt unna absolutt alt fordi vi hadde en formening om at vi var ferdige. Det var vi tydeligvis ikke så her må vi kjøpe alt nytt. Jeg har ikke handlet enda.. selv om det er veldig fristende. Men jeg har satt opp en liste over ting jeg trenger før fødselen og laget meg et minibudsjett slik at jeg kan ha en viss formening om hva dette koster. Nei forresten nå kom jeg på at jeg handlet en Hugme på nett i går. Føre var på disse bekkenplagene som jeg vet kommer. Det er gøy å se litt selv om man ikke trenger å kjøpe inn alt helt enda:)

Jeg har kjøpt en hel del [emoji23][emoji23][emoji23] Litt klær, interiør til babyrom, sko(!!)[emoji23] Det er jo galskap, men det er litt Hærlig også [emoji23]

Back
Topp