Hva var det første du kjøpte?

Hekk2018

Flørter med forumet
Det er jo veeldig tidlig ennå, men jeg sitter å storkoser meg med å "vindushoppe" på nett.
Er det noen som allerede har handla litt, og for de som barn fra før, hva var det første du kjøpte?:)

Første jeg kjøpte til mine var etter TUL i uke 13 og det var alltid klær [emoji7]

Denne gangen har jeg våget meg å kjøpe en sjøgrønn Lillelam tynn heldress. Har noen som får baby i august om dette skulle gå galt [emoji7]pluss et par Lillelam votter og tøfler på Finn. Vil påstå ubrukt!

Dette er litt flaut med jeg kjøpte en leandervugge for et halvt år siden [emoji23] litt ivrig kan du si!
Nei, men jeg fant en leander vugge på Finn.no med stativ, sengehimmel, laken og selve vuggen for 300(!)kr så da slo jeg til [emoji4] Både uten flekker lukt osv, ser helt ny ut[emoji4]

Etter det så kjøpte jeg et par sokker og en koseklut som mannen fikk sammen med graviditetstesten [emoji4][emoji173]️

Har ikke kjøpt noen verdens ting enda! :eek: jeg syns det er litt tidlig! :p men hvis alt ser bra ut på tul om et par uker, så kanskje jeg kommer til å kjøpe noen søte klær❤️ :D

Har ikke kjøpt noe enda.. å blir sikkert ikke å kjøpe noe før etter ferien. Men kjenner jeg begynner å bli litt småstressa før alt jeg må kjøpe[emoji28] har jo ingenting etter ungene. For vi skulle jo absolutt ikke ha flere for 6 år siden[emoji28]

Har ikke kjøpt noe enda, men heklet en liten bamse for et par år siden, som jeg egentlig skulle gi til ei venninne, men den ble så stygg-søt at jeg ville beholde den selv.... i tilfelle :) (heklet en ny til henne da)

Ja det er absolutt tidlig å begynne å handle inn, men for egen del så vet jeg at om vi skulle være så uheldige å miste, så skal vi ha et barn til uansett om det blir nå eller senere, så da drister jeg meg til å starte i det små [emoji4] med strikking for eksempel, men blir ingen store kjøp helt enda her heller [emoji4]

Jeg har heller ikke kjøpt noe enda, venter en stund til. Begynner kanskje å strikke ett babyteppe om når jeg er ferdig med det prosjektet jeg holde på med nå.

Jeg har vindusshoppet i et år nå. Så sant skal sies så "brenner" det i lomma etter å kjøpe søte små klær og barnevogn. Fra forrige svangerskap kjøpte jeg kun en body og lue med skriften "I love daddy"

Har kjøpt noen få ting i løpet av alle årene som prøver, det første var før vi startet å prøve. Et sengesett som skulle gå ut av sortimentet og var billig, supersøtt og har alltid gledet meg til å ta det i bruk :) Det siste jeg kjøpte var en måne man kan henge opp med musikk, kjøpt på disney store:Heartred

Kjøpte en body i dag, med I [emoji173] daddy på [emoji4]

Har ikke kjøpt noe nå. Men sist så var det første jeg kjøpte en body, bukse og en heldress[emoji4]

Har ikke kjøpt noe nå. Mangler egentlig bare ny vogn eller bag og søskenbrett (?) så usikker på behovet. Og en ny seng. Skulle det være en gutt denne gangen trenger jeg klær da, tok av med rosa sist [emoji85] sist var det første jeg kjøpte ett lite sett med klær, det ble aldri brukt siden hun bar så stor [emoji23]

Dette er litt flaut med jeg kjøpte en leandervugge for et halvt år siden [emoji23] litt ivrig kan du si!
Nei, men jeg fant en leander vugge på Finn.no med stativ, sengehimmel, laken og selve vuggen for 300(!)kr så da slo jeg til [emoji4] Både uten flekker lukt osv, ser helt ny ut[emoji4]

Etter det så kjøpte jeg et par sokker og en koseklut som mannen fikk sammen med graviditetstesten [emoji4][emoji173]️
Wow, det var jo litt av ett kupp!

Har ikke kjøpt noe enda [emoji13] med de andre 2 barna mine har jeg kjøpt litt klær med en gang jeg fikk vite kjønn [emoji173]️ blir nok å vente til vi vet kjønn denne gang og[emoji5]

Har kjøpt en bilstolpose, siden det blir så tidlig på året i motsetning til tidligere tror jeg den vil komme godt med :)

Har kjøpt en bilstolpose, siden det blir så tidlig på året i motsetning til tidligere tror jeg den vil komme godt med :)

Jeg har siklet på denne lenge! Så i dag kjøpte jeg denne [emoji7]
41e45d7da308f9b4deae41e30ca5e9f7.jpg

Også har jeg kjøpt denne :
894f150bcb999772535f8cc946dba9fc.png
og et par bitte små sko [emoji7]

Back
Topp