Hva var det første du kjøpte til babyen i magen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Tone
  • Opprettet Opprettet
Har ikke kjøpt noe ennå. Tror jeg skal kjøpe litt etter UL.

Har ikke kjøpt noe enda, venter til etter OUL.
Vi har allerede en gutt fra før, så har mye etter han. Men hvis det en jente så må vi jo kjøpe litt "jenteklær" :P

Vi har kjøpt en liten bamse og body[emoji7] Resten får vente ettersom jeg kun er i uke 17.

Vi har ikke kjøpt noe ennå, men tenker å kjøpe vogn i løpet av oktober. Fikk litt hetta da jeg fikk høre at det var opptil 12 ukers leveringstid på enkelte vogner. Så kan man jo risikere at ungen kommer litt tidlig også, selv om det vel er mest sannsynlig jeg går på overtid som førstegangsfødende. Derfor tenker vi å ihvertfall prøve å bestemme oss for hva vi vil ha minst 4 mnd før termin. Om vi lander på en vogn det ikke er noe ventetid på, kan vi heller vente med å kjøpe, men om vi ser at den vi har lyst på har kjempelang leveringstid er det greit å få bestilt den i god tid, så er det en ting mindre å bekymre seg for.

Ellers tenker vi å vente til over nyttår. Dumt om ting bare står og er i veien.

Må bare si at jeg digger det bildet ditt. Regner med det er en Mutt? [emoji5][emoji1303]

Jeg havna på et opphørssalg i går, og da kjøpte jeg en body og to strømpebukser. Vi har egentlig blitt enige om å ikke handle noe før tidligst etter.oul, men nå er den heldigvis i morgen, så jeg får holde handleposen skjult til da ;)

Klart meg ganske fint uten å kjøpe noe særlig frem til uke 19. Nå har det blitt vogn og endel ull klær[emoji4] Må passe på når det dukker opp gode tilbud, siden jeg må ha dobbelt av det meste[emoji1405][emoji1405]

Har ikke kjøpt noe ennå. Tror jeg skal kjøpe litt etter UL.

Nå har jeg faktisk kjøpt noe allikevel, et nyyydelig fullt antrekk til babyen.
Så da håper jeg kjønnet fra UL i uke 12 og 16 fortsatt stemmer på OUL om et par uker [emoji6]

Første vi kjøpte var babybag til vognen[emoji28] Sånn går det når man får er supertilbud. Siden da er også seng og vippestol kommet i hus[emoji4]

Da har jeg kjøpt hentesett. En søt liten body og bukse med bamse på i en grønn farge. Det mest kjønnsnøytrale de hadde på Cubus desverre.

Vi kjøpte noen få kjønnsnøytrale klesplagg etter UL i uke 12. I tillegg har vi kjøpt vogn(brukt) og skaffet bilstol, dyne og pute og seng. Har OUL kommende uke, men synes det er greit å fordele utgiftene utover, og ikke få alle i jan/feb [emoji4]

Back
Topp