Hva var det første du kjøpte til babyen i magen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Tone
  • Opprettet Opprettet
Vi så en kjempesøt bamse når jeg var i uke 14, vi ikke klarte å gå forbi :) så det ble det første. Jeg er i uke 17 nå og tenkt å vente med mest mulig til etter ordinær ultralyd i uke 19 (i tilfelle man får dårlige nyheter:()
Men i helgen solgte en babybutikk voksi poser til under halv pris, og da måtte jeg slå til xsmile6 Så nå har jeg en fin bruk voksi city klar til mini også

Gleder meg til å kjøpe mer etterhvert :)

Vi har kjøpt klær:) og bedsidecrib som var på 60% på jollyroom:) har mye vi skal låne også så vi har allerede nyfødtdelen til stokketripptrapp, voksipose, trappegrind og vippestol i hus:) prøver å få alt på salg så da får vi heller ver litt tidlig ute :)

Har kjøpt masse på salg allerede, klær og masse diverse, babycall og vippestol. Det første eg kjøpte var ein liten kvit body. [emoji1]

Har kjøpt en supersøt babydress til å bruke til og fra bil osv.. kjøpt vogn (fordi vi fikk drømmevogna på tilbud!) og ikke mer hittil.. venter til etter OUL, for å bekrefte kjønn. Da kommer gjerne tilbudene også [emoji28]

Bestilte «boken om meg» for to dager siden, og drar og kjøper vogn imorgen. Det er det eneste hittil [emoji846]

Vi har endel fra før, men med tvillinger blir det jo endel dobbelt opp [emoji28]

Vi slo nettopp til på et Finn-kupp, og er SÅ fornøyde! Det ble en komplett Leandervugge med stativ og sengehimmel for 700,-. Det kjøpet var for godt til å gå glipp av, oh den ser helt ny ut! De går som oftest for ca 1800,- på Finn, og nesten 4000,- komplett i butikk.
Har testet ut med en 6 uker gammel baby igår, og fant ut at det er plass til to stk oppi der en god stund [emoji28][emoji1303]

Ellers har vi skaffet vogn fra et vennepar, men resten tar vi nok ikke ennå.

Har kjøpt bilstol brukt av ei venninne, syns selv det er litt tidlig. Men håper alt er bra,og man kan jo selge vidre om det skulle skje noe. :confused:

Sist helg kjøpte vi vogn for det var et veldig bra tilbud, så sparte flere tusenlapper på det! Hadde egentlig ikke tenkt å kjøpe noe før des/jan, men måtte slå til når det var et så bra tilbud. Spare der det spares kan:)

Vi har ikke kjøpt noe ennå, men tenker å kjøpe vogn i løpet av oktober. Fikk litt hetta da jeg fikk høre at det var opptil 12 ukers leveringstid på enkelte vogner. Så kan man jo risikere at ungen kommer litt tidlig også, selv om det vel er mest sannsynlig jeg går på overtid som førstegangsfødende. Derfor tenker vi å ihvertfall prøve å bestemme oss for hva vi vil ha minst 4 mnd før termin. Om vi lander på en vogn det ikke er noe ventetid på, kan vi heller vente med å kjøpe, men om vi ser at den vi har lyst på har kjempelang leveringstid er det greit å få bestilt den i god tid, så er det en ting mindre å bekymre seg for.

Ellers tenker vi å vente til over nyttår. Dumt om ting bare står og er i veien.

Det første vi kjøpte, var faktisk vogn! :P
Vi bestemte oss fort for hvilken vi ville ha, så kom vi over en svært pent brukt på finn - og da slo vi til.
Nå har vi nesten alt på plass, vi er litt ivrige kan man si :P

Kom over en lillelam ulldress til halv pris ganske tidlig, og klarte ikke unngå å kjøpe den :Heartred Utover det har jeg egentlig ikke kjøpt noe særlig, blir nok mer etter oul neste uke :joyful:

Det første, og eneste, jeg har kjøpt til nå, er seng :)

Kjøpte ganske mye før oul, eller kjøpte egentlig alt [emoji28] klarte ikke vente [emoji6]

Det første vi kjøpte var en søt pysj etter TUL. Etter det har vi kjøpt et par bodyer. Skal på OUL om litt over to uker, så venter med de større tingene til etter det. Vil vite at alt er bra med baby først [emoji4]

Back
Topp