Hva var den siste filmen du så på kino?

Epletreet

Glad i forumet
Julibarna 2019
Sensommerbarna 2019
Hva var den siste filmen du så på kino?
Vil du anbefale den videre?
 
Min er: Fabeldyr: Grindelwalds forbrytelser.
Likte den, men jeg er veldig fan av Harry Potter universet så er ikke noe sjokk at dette var en film for meg ;)
 
Jeg aner ikke. Har ikke vært på kino på flere år
 
Siste jeg så var "Føniks". Typisk mørk, norsk thrillerdrama. Den hadde ingen god dramaturgi, spenningsmessig, så vil derfor ikke anbefale den. MEN det var en veldig reell fortelling om psykisk helse og barnefamilier så vil derfor også anbefale den.
Litt sånn elsk-hat.
 
Hmm. Hva var det da... det er så lenge siden, kan det være pitch perfect 2 kanskje :p
 
Hm.. Det er lenge siden..! Tror det var Ant man and The wasp :) Nå er jeg veldig fan av Marvel-universet, så jeg vil si den er verdt å se. Men kjekt å ha sett den første først ;)

Spennende! Har sett og samler på denne serien. Det er kun denne jeg ikke har sett :p
 
Bohemian Rhapsody. Anbefales på det sterkeste, bare overse at det ikke er heeelt historisk korrekt :p
 
Robin Hood :)
Synst den var bra :)
 
The Crimes of Grindewald her og. Anbefales! Ganske mørk, ganske samtidsaktuell med «vi og dem»- tankegangen. Sier mye om retorikkens makt også. Og så er det jo magi, hvilket gjør meg lykkelig laaaangt inn i fantasien min ❤️❤️ Morsom, underholdende, JOHNNY DEPP(!!), spennende, tankevekkende. Flotte animasjoner, JUDE LAW (!!!!!!❤️❤️❤️❤️), må jeg si så mye mer?? :laughing001
 
A star i born - utrolig bra film!! Anbefales på det sterkeste!!
 
Så skjelvet. Er nesten aldri på kinoog har stresset med at jeg har kinobiletter liggende fra i fjor jul. Leste nettopp på de og ser at de varer i to år. Jaja, så lenge jeg får brukt de før august :p
 
Back
Topp