Hva tror/ mener dere?

Har ringt inn jenter ,hdde en rolig å koselig samtale med jordmor som jeg kjente igjen på stemmen :)

Så da kommer besteveninna mi å skal bli med meg, mens sambo kommer hjem å ser til storesøster som sover søtt i sin egen seng.
Tatt tiden på rieteller.no, å dem varer veldig lenge, men ikke lett å ta tiden når det kjennes ut som dem er der hele tiden.

Bra du får skjekket det!! Husk å oppdatere oss,, rart hvordan en kan bekymre se over noen en egentlig ikke kjenner:p

Da sier jeg bare lykke til, krysser fingrene :)

Så bra du får sjekket det opp.. Hvordan går det med deg nå? Håper alt er bra, sender en klem :)

Tenker på deg!

Sent from my GT-S5360 using BV Forum

Hei jenter, da er jeg endelig hjemme igjen. Det hadde skjedd litt forandringer på livmorhalsen men ikke så mye. Hjem å ta smertestiller å ringe om det tar seg enda mere opp. Sambo blir hjemme fra jobb i morgen så vi ser hvordan det går.

Hei jenter, da er jeg endelig hjemme igjen. Det hadde skjedd litt forandringer på livmorhalsen men ikke så mye. Hjem å ta smertestiller å ringe om det tar seg enda mere opp. Sambo blir hjemme fra jobb i morgen så vi ser hvordan det går.
Lille hadde ogsp snudd seg med rumpa ned nå. Så ikke rart jeg føler en ballong mellom beina.

Godt å høre at det gikk bra! :-)

Så bra det ikke ble tidlig fødsel ! Rompa ned ja , kan snu seg rette veien vel ? Skal du inn og sjekke ?

tok en parlagin når jeg kom hjem, å sovnet i 3 tiden. våknet av vondter ved før 9 tiden, så her sitter jeg som en zombie, å drikker te med litt vondter. skal utfordre kroppen litt i dag med stor handling med min kjøre i sverige. fikk lov av legen men måtte sette meg å ta 5 hvis vondtene kom hardt som i går. var der i 1 time, på den tiden telt veninna mi 11 stk :/ livmor halsen vr biiiiiiiitte litt påvirka. så vi får se hv som skjer.

jada lille kan snu seg igjen, hr så god plass nå s litt turning må til.

legen å veninne mi så lille strakk ut tunga å svelgt fostervann skikkelig :)

tok en parlagin når jeg kom hjem, å sovnet i 3 tiden. våknet av vondter ved før 9 tiden, så her sitter jeg som en zombie, å drikker te med litt vondter. skal utfordre kroppen litt i dag med stor handling med min kjøre i sverige. fikk lov av legen men måtte sette meg å ta 5 hvis vondtene kom hardt som i går. var der i 1 time, på den tiden telt veninna mi 11 stk :/ livmor halsen vr biiiiiiiitte litt påvirka. så vi får se hv som skjer.

jada lille kan snu seg igjen, hr så god plass nå s litt turning må til.

legen å veninne mi så lille strakk ut tunga å svelgt fostervann skikkelig :)
Så bra at du tok kontakt:) Knip knip kniiip:)

Back
Topp