Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jo så flott at man forsker på ting, om ikke hadde vi ikke kommet lenger enn å sette barna på en kasse bak i varebilen.Eller at vi fortsatt røykte når vi er gravide eller at babyene fortsatt sov på magen å krybbedød var mer vanlig.
I dag synes jeg det virker som det er mer mote å ikke skal beskytte barna sine jeg da.
Tror nok de fleste foreldre er oppdaterte og følger det de mener er rett. At noen nekter barn å klatre i trær, vil det alltid være. Det var det på 70 tallet også![]()
Jeg har venner som setter på barna øreklokker når de ser raketter... og har jobba i barnehage, der foreldrene har kjeftet på meg for at jeg lar barna deres leke i vanndammer fordi de blir kalde og våte... og kranglet med personale fordi noen mener det er farlig for 4 åringen å klatre i trær. Kjenner også foreldre som ikke lar barna balansere på stokker (som står 10 cm over bakken) i skogen fordi de kan brekke anklene sine... :/ og andre som setter på 5 åringen redningsvest når de leker på stranda med langgrund og foreldrene sitter 2 meter unnaså ja, de finnes! Hehe.