Hva tror du?

Når kommer nurket?

• Antall som har svart
    50
  • Avstemningen er avsluttet .
Kan jeg spørre hvorfor du blir satt igang da?
Ja så klart :) jeg hadde en dramatisk avslutning på forrige fødsel der morkaka løsna/morkakesvikt, så det var vå vidt gutten min overlevde. Så derfor vil ikke legen min eller jeg for den sakens skyld at jeg skal gå på overtid:)

Ja så klart :) jeg hadde en dramatisk avslutning på forrige fødsel der morkaka løsna/morkakesvikt, så det var vå vidt gutten min overlevde. Så derfor vil ikke legen min eller jeg for den sakens skyld at jeg skal gå på overtid:)
åj, skummelt!!!! Da skjønner jeg godt at du blir satt igang!
Håper alt er bra med gutten din nå :-)

Är också förstegångs, med termin 5.januari...
Efter stort familjveddemål - har jag satt min lit till 4.januar.:)

Jeg fikk beskjed av jm og lege at jeg antakelig ikke kom til å gå over , og følelsen i det siste har sagt det samme .
Jeg har bare bedt han vente til minst 1 januar og så kan han få komme når han selv vil ;)

åj, skummelt!!!! Da skjønner jeg godt at du blir satt igang!
Håper alt er bra med gutten din nå :)

Han har det bra nå:) Søk på Frozen baby Jonathan så kan du lese om fødselen hvis du vil:)

Han har det bra nå:) Søk på Frozen baby Jonathan så kan du lese om fødselen hvis du vil:)
Det litt av en opplevelse!!! Håper alt går som smurt denne gangen, og at du får nyte den første tiden :-)
Men er han født 25.09.09?
Jeg hadde termin da...men min kom 26.09.09 :-)

Blir satt igang 3 uker før termin, så her er det garantert at de kommer før;)
Kan jeg spørre hvorfor du blir satt i gang 3 uker før? Kjenner flere som har gått med tvillinger, men de har ikke blitt satt i gang før termindato..

Det litt av en opplevelse!!! Håper alt går som smurt denne gangen, og at du får nyte den første tiden :)
Men er han født 25.09.09?
Jeg hadde termin da...men min kom 26.09.09 :)

Ja han har bursdag 25. septembeR:)

• Liker
Reactions: jc
Så begynner jeg å lure på om vi kanskje har snakket om dette før Side...har utrolig gullfiskhukommelse nå for tida...:smiley-ashamed008

Kan jeg spørre hvorfor du blir satt i gang 3 uker før? Kjenner flere som har gått med tvillinger, men de har ikke blitt satt i gang før termindato..

Tror det er fast rutine på Ahus. Det er i alle fall det jeg har inntrykk av... Da jeg var hos første skikkelige kontroll på Ahus hos legen i uke 16, sa han at jeg skulle bli satt igang i uke 37, og begrunnet det med at i de siste 3 ukene av svangerskapet var sjansene for komplikasjoner og "tull" så mye større når man har tvillinger i magen.

Så begynner jeg å lure på om vi kanskje har snakket om dette før Side...har utrolig gullfiskhukommelse nå for tida...:smiley-ashamed008

Hehe jeg var med i september gruppa, men pga det som skjedde, så var jeg så mye vekk fra forumet i ettertid. Han fikk også kolikk, så ble ikke så mye tid på datan da gitt...

Hehe jeg var med i september gruppa, men pga det som skjedde, så var jeg så mye vekk fra forumet i ettertid. Han fikk også kolikk, så ble ikke så mye tid på datan da gitt...
Nei det skjønner jeg godt!
Er en god del som er aktive ennå, på fb da.
Vi hadde et landstreff i oslo i oktober, tror vi var 16stk som møttes. Vi var 2 som tok fly, resten var fra området :-) Det var utrolig kjekt å møte de, har jo "snakka" sammen i nesten 4år.

Det høres jo veldig koselig ut:) er bare at jeg ikke har snakka med de i 4 år, men om man hadde det så er det jo kjempe koselig:)

Fikk forrige nesten 5 uker før termin, så leger og jordmødre og jeg tror jeg får før denne gangen også. Lillesøster har allerede vist tegn til og ville komme ut så.. men jeg håper hvert fall at jeg kommer til januar :)

Fikk forrige nesten 5 uker før termin, så leger og jordmødre og jeg tror jeg får før denne gangen også. Lillesøster har allerede vist tegn til og ville komme ut så.. men jeg håper hvert fall at jeg kommer til januar :)

Hva slags tegn er det hu har vist deg da?

Mine 2 første kom etter termin, så trur d blir etter termin gangen her å gitt :)

Hva slags tegn er det hu har vist deg da?

Slimproppen gikk i uke 28, med regelmessige sammentrkninger. var innlagt nå fra 34+4 til 35+1 med regelmessige premature rier.. men jeg håper på termin baby da ':)

Back
Topp