Hva tror du?

Når kommer nurket?

• Antall som har svart
    50
  • Avstemningen er avsluttet .

jc

Gift med forumet
Tror du at babyen kommer før termin, på termin eller etter?

Siden guttungen kom dagen etter termin, så tror jeg det vil skje denne gangen også :)

Tror nok etter termin,men så lenge hun kommer i januar er jeg fornøyd jeg:)

Tror før. Fått en 6 uker før, og en 5 dager før. Hun har å komme før. For jeg skal ha en januar jente <3

Er optimist og håper rundt termin, men vet vel mer på fredag etter kontroll på Ahus. Men alle trur at det blir før termin...

Er optimist og håper rundt termin, men vet vel mer på fredag etter kontroll på Ahus. Men alle trur at det blir før termin...
Hvorfor tror alle at du får før? :-)

Jeg fikk besked etter kontroll hos jordmor at hun ikke hade noen tru på at jeg kom til å trenge neste time 7/1... Og termin er 22/1. Og på fredag blir det tatt en vurdering om hun vokser bra nok, eller om det skal settes i gang... Og jeg jobber fortsatt.... Ooops...

JEg har en følelse av at babyen kommer en uke eller 2 før termin. Har tidligere fått 4 uker før, 3 dager etter og 1 uke før termin, så det er vel ganske åpent. Har termin 28., men har en følelse på 14.januar

Tror at lillebror kommer før termin ^^, Storebror kom 3 dager før ul termin og ca 2 uker etter menstermin.. Men denne gangen er jeg nesten sikker på at han vil ut før :P Gjett om jeg blir skuffa om jeg går over tia :P

Storebror kom fem uker før termin, og det hadde begynt å modnes på ultralyd i uke 32, så jeg tror nok han kommer før termin.

Sånn realistisk sett tror jeg barnet kommer rundt termin siden mine 2 andre barn kom på termin og 2 dager etter.Men har jo ett ørlite håp om at barnet kommer før..hehe :)

Det ideelle er jo å få på termin, da får en jo mest ut av permisjonen :-)

Jeg trur etter termin. Fikk 16 dager før med storebror så får vel 10 dager etter med denne (grensen på å serie igjen på Ahus)
har termin 22 januar, helgen 11 januar er mannen bedt med på Svalbard tur med jobben og han vil så gjerne være med så lenge jenta vår har kommet og med vår flaks så har hun nok ikke det..

Før termin, tror ikke de vil la meg gå til termin pga fare for svangerskapsforgiftning, selv om alt ser bra ut så langt.

Har en følelse at jeg føder før termin. Men vil vente til januar. Sist fødte jeg 3 dager før termin. Med første 6 dager over.

Jeg vet at hun ikke kommer etter siden jeg skal bli satt igang senest morgen på termindagen, kan jo drøye så klart men...

Storebror kom på menstermin så har trua på at hu her kommer da og, og den er før ul termin;) derfor tror jeg hu kommer før.

Jeg vet at hun ikke kommer etter siden jeg skal bli satt igang senest morgen på termindagen, kan jo drøye så klart men...

Storebror kom på menstermin så har trua på at hu her kommer da og, og den er før ul termin;) derfor tror jeg hu kommer før.
Kan jeg spørre hvorfor du blir satt igang da?

Jeg tror og håper at mini kommer et par dager etter termin. Har en eksamen jeg gjerne skulle få gjort før mammalivet inntreffer...!

Regner med han kommer før termin siden jeg har 2 premature fra før, og hatt endel komplikasjoner hittil :s
Men HÅPER skikkelig at han venter til nyåret, siden jeg aldri har fått prøvd å gått til min 9'ende mnd :)

Back
Topp