Hva tror du selv?

Jeg tror vi venter en gutt :)

Jeg går rundt å sier han, så jeg tror nok det er en gutt. Mannen tror jente :)

Jeg tror det er en liten gutt, mens sambo tror det er ei jente! Blir spennende å se hvem som har rett:p

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg tror det er en gutt. Har trodd det hele tiden, så blir artig å se om jeg er helt på jordet eller ikke:)

jeg hadde en jente følelse. men så etter en drlm jeg hadde at jeg fikk en gutt så trur jeg at jeg får det :-) får vite det på mandag:D

Jeg tror det er en gutt og mannen tror jente. Jeg trodde jente og mannen gutt sist- jeg fikk rett. Satser på at det går sånn denne gangen også :) Er ikke så nøye, men moro med en av hver da

Magefølelsen sier jente,
Blir spennende å se i April om det stemmer.

jeg er litt usikker faktisk.var helt sikker på jente tidlig i svangerskapet men nå tror jeg gutt:P kanskje forde jeg håper de:-P sist gang var jeg sikker på det var gutt og det ble det (ville ikke vite hva det var på ul) denne gangen er jeg så nyskjerrig at jeg ikke klarer vente helt til fødsel:-p spessielt etter gyn sa han mente han så noe mellom bena på tidlig ultralyd før vi fikk sakt vi ikke ville vite:-p men var jo alt for tidlig å se i uke10:) utrolig spennende er det! men siden jeg er såå dårlig i dette svangerskapet til sier det jente:) var ikke dårlig sist og det var gutt men uansett kan det være gutt:) vente å se om 2 ukr:-D:-D

Var på tidlig ul på fredag og han tippa på jente da. Men verken jeg eller gubben har følelse på kjønn, og om vi får vite jente på oul så er jeg ikke trygg før ungen er ute :p

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Kjæresten og nesten alle rundt tror det blir gutt! :) jeg har ingen anelse om hva det blir, men gleder meg så til å få vite det! :)

Var sikker på at det blir en gutt i starten, men no er eg litt usikker! Så det blir spennande å sjå på oul 15 nov. Hvis dei klarer å sjå det da :)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Har følt det er gutt helt siden jeg testet positivt. Det var tanken etter "hæ? Gravid allerede?" ("det er en gutt"). Så blir overrasket om det er jente...

Jeg har ingen anelse.
Har prøvd å tenke på det, men blarer ikke å bestemme meg gitt.

De to andre svangerskapene har vært så like, og da har jeg fått gutt og jente.

Back
Topp