Hva tror du selv?

MammatilTreprinser

Forelsket i forumet
*MIA*
Du har i magen Mtp kjønn??? Vi kan jo skrive her når vi finner d ut om magefølelsen stemte? Hmmmm jeg tror det er en gutterakker i min:).

Mammafølelsen hadde rett her:) vi får en gutt sa jordmoren på oul i dag!!!

Last edited:
Jeg er helt sikker på jente denne gangen, mens mannen er like på sikker på at det er gutt igjen, blir spennende på oul med andre ord ;)

Føler meg veldig sikker på gutt :-) magefølelsen stemte sist da vi ventet jente :-) blir spennende! Jeg kaller magenboeren for han mens maannen sier hun :-)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Tror vi får en jente til :) Blir spennende på OUL om en uke!! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg føler jente denne gangen :-)

og med førstemann følte jeg gutt (som var rett)

Andremann fikk jeg ikke noe følelse av kjønn på.

Spennende å se om det er rett

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Forrige gang var jeg helt sikker på gutt, og det ble det. Denne gangen har jeg
ingen følelse på hvem som er her inne, men det hadde vært gøy med ei jente :)

Uansett om det blir en jente eller gutt blir jeg glad, så det er egentlig ikke så nøye for meg! :)

Jeg tror vi får en gutt:)

Jeg tror det er to. Samboeren tror det er en gutt. Han hadde rett sist. Blir spennende og se ;)

Jeg tror jente, mens mannen tror det er en gutt. Blir spennende å se hvem som har rett :)

Jeg har ingen følelse på hva det er, ikke enda ihvertfall.. Håper jeg får en følelse av hva det er snart, vil vite ;).. Følte så på meg at det var jente sist, var aldri i tvil, og det stemte jo :)...
Samma for begge to her hvilket kjønn det blir, men er jo moro å vite :)..

Sent from my iPad using BV Forum

Vet virkelig ikke :P

Jeg tror gutt og det tror mannen også :) magefølelsen har stemt de to andre gangene :)

Magefølelsen sier jente denne gangen :-)

Jeg tror det er ei jente. Sååå lenge til oul,men håper de kan se det uansett hva det blir :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Mistenker jente, siden jeg er så mye mer kvalm denne gang.

Håper litt på gutt.

Håper vel mere enn tror på jente. Av den enkle grunn at jeg er jente selv, jeg kan jente. Men om det blir gutt går jeg ikke i grus, er nok mere en mental innstilling. Jeg har ikke helt skjønt at det er en baby på vei, så magefølelse har jeg pent lite av :/

Back
Topp