Hva tror du mannen din...

Anna Anka

Elsker forumet
skriver om deg på manneverden.no..? Lett å si at VI ikke godtar mannfolk som oppfører seg slaskete... Jeg vil tro det er like mange mannfolk som sliter med en slaskete dame for å si det sånn[:-]...

Hihi... tviler på att han ville kallt meg slaskete... isåfall har slaskete fått en ny standard[8D][;)]
Men uten tvil mange slaskete damer der ute og ja[:-]

tjaaa jeg tror han egentlig har det veldig greit...
skulle han ha klaga på manneverden.no så ville det nok vært at han ikke fikk spille så mye ps3 som han vil... at han må stå opp med ungene og ikke kan sove så lenge han vil, og at jeg ikke maser om at han må dra ut å finne på noe med kompisene eller oppfordrer han til å dra på fest hehehe

ORIGINAL: Lissyjane

Hadde det bare fantes noen side. Det er så mange kvinnfolk her som sitter å syter og gneldrer. De forventer at han i tillegg til jobben, skal fungere som pappa og hushjelp. Er ikke rart skilsmissestatistikken er høy.

Hadde klikket om mannen min skulle kontrollere hvor jeg var og hvem jeg var med til enhver tid. Om jeg går ut på byen,så bestemmer vel JEG når jeg vil komme hjem!

Jeg forventer av min mann att han skal fungere som pappa og ta sin del av husarbeidet fordi om han er i full jobb.
Er jo i full jobb jeg og.....og jeg må fungere som mamma, kone og ta min del av husarbeid etter jobb og da er det rettferdig att det deles likt.
Egentlig burde han gjort mer enn meg da han jobber i snitt 143 timer i måneden mens jeg jobber nesten 200 timer i snitt[:-]

Menn er vel ikke noe mer sliten etter en arbeidsdag enn vi kvinner er?

Hadde det bare fantes noen side. Det er så mange kvinnfolk her som sitter å syter og gneldrer. De forventer at han i tillegg til jobben, skal fungere som pappa og hushjelp. Er ikke rart skilsmissestatistikken er høy.

Hadde klikket om mannen min skulle kontrollere hvor jeg var og hvem jeg var med til enhver tid. Om jeg går ut på byen,så bestemmer vel JEG når jeg vil komme hjem!

Det er jo forventet av oss, så hvorfor ikke av de?? Ting går jo ikke rundt av seg selv...

Alvorlig? Mener du at det er synd i menn som må være pappa i tillegg til å jobbe?

Her gneldrer ingen på noen på åpne forum. Og hvis han hadde vært så misfornøyd med meg som dame, som mange damer er med sin menn her, så håper jeg han tar til vettet og går. [;)]

ORIGINAL: Labambie

Her gneldrer ingen på noen på åpne forum. Og hvis han hadde vært så misfornøyd med meg som dame, som mange damer er med sin menn her, så håper jeg han tar til vettet og går. [;)]

Amen!!;)

ORIGINAL: Anna Anka

skriver om deg på manneverden.no..? Lett å si at VI ikke godtar mannfolk som oppfører seg slaskete... Jeg vil tro det er like mange mannfolk som sliter med en slaskete dame for å si det sånn[:-]...

hehe skulle likt å sett det. Han hadde nok klaget over at jeg fokuserer for mye på sminke ,klær og at alt skal være så fordømra perfekt[:D]

Siden jeg har vært mye inne på "manneverden", også kalt mIRC, så vet jeg at mannfolk ikke sliter like mye med slaskete og late kvinnfolk som omvendt. Det mannfolka klager over er at damene maser på dem om ting de må gjøre. Hadde samboeren min vært på noe forum så hadde han klagd ove det han og for han er så inni granskauen bortskjemt at det er helt utrolig, så her må det stort sett mases på for å få han til å gjøre ting. Foreldrene hans behandler ham som om han skulle vært ca 12 år og ikke kan noen ting, så jeg har mitt å slite med.

ORIGINAL: Miss lilla

Men de kan forvente at vi skal være husmødre i tillegg til jobb da?[8|]
Så ja, syns vi kan forlange litt.

Du får prøve å lese en gang til, hvis du har flere problemer med tolkningen,så skal jeg heller hjelpe deg[;)]

- Er vel ikke tolkinga det er noe i veien med her??
Det står jo det det står.

Kanskje du bare uttrykte deg litt galt....?

Tviler på at det mange menn som må gjøre ALT med ungene og ALT i huset, å dele på ting derimot, er vel forventet og vanlig!? Særlig om begge har jobb utenfor huset!

ORIGINAL: Jegogde2guttamine

Du får prøve å lese en gang til, hvis du har flere problemer med tolkningen,så skal jeg heller hjelpe deg[;)]

- Er vel ikke tolkinga det er noe i veien med her??
Det står jo det det står.

Kanskje du bare uttrykte deg litt galt....?

Tviler på at det mange menn som må gjøre ALT med ungene og ALT i huset, å dele på ting derimot, er vel forventet og vanlig!? Særlig om begge har jobb utenfor huset!

Ja, for det du sier Lissy, er at vi kvinnfolk ike kan forvente at mannfolka skal ha jobb, og fungere som pappa og hushjelp i tillegg! Men det som veldig VELDIG ofte er problemet er jo at mannfolka ikke gjør en dritt? Så det fins jo en mellomting mellom å gjøre ingenting, og det å være hushjelpa!

Syns ikke det er mye å forlange at mannfolka bidrar halvt om halvt nei, spesielt hvis de har jobber utenfor hjemmet begge to, som sagt ovenfor her.

At jeg fantastisk..Eneste han  har å utsette på meg er at jeg roter og han liker system[8D]

Akkurat NÅ tror jeg han hadde klaget over for lite sex, at jeg eser ut som en vannmelon, at jeg har hormonanfall som gjør at jeg plutselig kan bli sint på han "uten grunn" (åh jo, det ER en grunn [8D]) og at jeg krever "for mye" av han.. (som hjelp med hus og initiativ med barn)

[:D]

Vi er vel ikke perfekte, noen av oss...

For å sitere en veldig kjent bok:
"Hvorfor ser du flisen i din brors øye, men bjelken i ditt eget øye legger du ikke merke til? Eller hvordan kan du si til din bror: 'La meg ta flisen ut av øyet ditt', når det er en bjelke i ditt eget øye? Din hykler! Ta først bjelken ut av ditt eget øye! Da vil du se klart nok til å ta flisen ut av din brors øye."

ORIGINAL: ¤Stumpen¤

Alvorlig? Mener du at det er synd i menn som må være pappa i tillegg til å jobbe?

Skrev jeg det SÅ utydelig[8|] Du kan ikke bare ta ETT ord ut av et helt innlegg[8|] Og jeg skrev skal FUNGERE som pappa OG hushjelp[;)] Må du lære deg å tolke[;)]

Ser ikke forskjellen på å være pappa og fungere som pappa. Forventer selvfølgelig at mannen min skal fungere som pappa like mye som jeg fungerer som mamma. Siden vi begge jobber 100% forventer jeg også at vi skal dele på husarbeid!

Jeg antar han hadde skrevet like lite om meg som jeg skriver om han. Og om han hadde skrevet noe, hadde det vært av positiv karakter, for det er sånn han er. Veldig lojal og grei!

Ganske sikker på at det ikke er noe særlig negativt der altså [:D]
Men så snakker ikke jeg dritt om min kjære her heller - har ingen grunn til det [;)]

Skrev jeg det SÅ utydelig[8|] Du kan ikke bare ta ETT ord ut av et helt innlegg[8|] Og jeg skrev skal FUNGERE som pappa OG hushjelp[;)] Må du lære deg å tolke[;)]

Ser ikke forskjellen på å være pappa og fungere som pappa. Forventer selvfølgelig at mannen min skal fungere som pappa like mye som jeg fungerer som mamma. Siden vi begge jobber 100% forventer jeg også at vi skal dele på husarbeid!

Ja og HVOR står det at jeg ikke mener man skal dele på det?

Det står ikke det, men siden jeg aldri har truffet en eneste mann som har ansvar for alt husarbeidet hjemme, så tenkte jeg at du mente husarbeid generelt. [:D]

Gjensidig respekt er cluet i det hele.. Om EN av partene ikke gidder å hjelpe til eller stille opp, så er det mangel på respekt spør du megl.. Men måten du ordlegger deg på syntes jeg er helt feil, for du ordlegger deg som om vi lever på 50 tallet enda og at det er kvinnens oppgave å ta seg av alt dette... Og attpåtil svarer du på en frekk måte når folk spør ossen du mener.. [8|]

enig[:D]

Back
Topp