hva tror DU har skjedd?

OhBaby!

Venter på en lillebror/søster <3
Novemberskattene 2014 <3
Desemberskattene 2014
Kan bety hva som helst. Om hun har en dårlig dag så kan hun få lov til å uttrykke det akkurat slik hun vil, akkurat slik som alle andre, uten at de blir nødt til å svare for hva som har skjedd. Får håpe de har det bra.

men det er jo noe som står på kommentarene,ikke noe hun har sagt. sykt åssen spekulajoner eskalerer og blir til "hva som har skjedd",er jo ikke sikkert det har med hna å gjøre i det hele tatt!

men rart åssen 70 kommentarer,med enkelte som inneholder dumme ting om ham,blir til at det er det som har skjedd

og,ja,må være lov å lure,og spekulere,når en så kjent person legger ut ett sånt innlegg,sånn er det bare. :)

ORIGINAL: MsMoHo

At Bernhard ? Har gjort noe dumt på byen.. Virker slik utifra komentarene.

vært utro..

*Du skulle ikke gifta deg med han....du er altfor snill og god

*Uffda!:( Hvis han ikke var bra for deg så der det vel best kanskje. Du finner nok en snill og god en" Du har uansett Dennis!!:)

*Du fortjener virkelig ikke dette... Møtte han på byen i går og det jeg så likte jeg ikke i det hele tatt.. Ble ganske forbannet. Fikk sjokk.. Du fortjener mye bedre!! Skal ikke fortelle ting i detaljer her du vill vell ikke at hele verden skal vite alt! Tenker på deg. Stor klem..

*Hørte bernard var ute på byen i går av noen venninder. Er dere ikke sammen lenger? Han virka visst ganske singel i går :S

Altså ut i fra disse kommentarene så kan man vel tro at mannen har gjort noe dumt..

ORIGINAL: ¤Kanonica¤

*Du skulle ikke gifta deg med han....du er altfor snill og god

*Uffda!:( Hvis han ikke var bra for deg så der det vel best kanskje. Du finner nok en snill og god en" Du har uansett Dennis!!:)

*Du fortjener virkelig ikke dette... Møtte han på byen i går og det jeg så likte jeg ikke i det hele tatt.. Ble ganske forbannet. Fikk sjokk.. Du fortjener mye bedre!! Skal ikke fortelle ting i detaljer her du vill vell ikke at hele verden skal vite alt! Tenker på deg. Stor klem..

*Hørte bernard var ute på byen i går av noen venninder. Er dere ikke sammen lenger? Han virka visst ganske singel i går :S

Altså ut i fra disse kommentarene så kan man vel tro at mannen har gjort noe dumt..

Men dette kan være kommentarer fra folk som ikke kjenner dem og som bare antar.. Den siste der kan godt være skrevet av noen som bare vil være jævlig..

ORIGINAL: Rugebolla

ring se og hør ! ! tusentipset!

det står i se og hør... www.seher.no var der jeg leste om det

ORIGINAL: FrøknaFraDalen

huff, håper dem ordner opp[:(]

står jo i dag på innlegg at hun skal se alene hjemmefilmene og bernhard skulle på julebord.. så kanskje gårsdagens drama er over?

Nysgjerrig jeg også..hehe.. men tipper vel det er slutt ja...

Han har sikkert vært utro ja..

men står i innlegg fra i dag,at i dag skal han ut med gutta,viktig å bytte på det(hvem som får gå på byn)b mens hun skal kiose seg hjemme. kanskje det var ett litt midre drama,som gikk over :) vi har jo alle våre dager.

synes hun er litt dramaqueen jeg hvertfall etter å ha sett serien... ser ikke ut som hun tåler så mye hvis det ikke går hennes vei, men hvis typen har f.eks vært utro så finnes det jo ingen unnskyldning [:-]

Back
Topp