Hva tror du det blir?

forevermamma

Glad i forumet
Noen som har en følelse på om det er en gutt eller jente som har flyttet inn i magehuset?

Selv har jeg en gutt fra før, og har hele tiden sett for meg to gutter. Men nå er jeg helt sikker på at det er en jente! Merkelig følelse altså, jeg ser bare rosa når ejg tenker på baby liksom. ;) Spiller absolutt ingen roller ehr da, men blir spennende å se om den følelsen stemmer.

Symptomene er helt motsatt enn når jeg gikk med guttene i magen. (2 gutter fra før).

Både jeg og de rundt meg tror jente, men enten så er det fordi ønsket er så stort om å få det, eller så er det faktisk det..

Krysser fingrene! ❤️

Gutt trør eg... Men eg var overbevist på en gutt sist og, var litt i sjokk da OUL viste en jente ;)

Gutt :)

Gravid tidligere i år, og da trodde jeg det var en jente, men mistet, og denne gang sier magefølelsen gutt..
Merkelig hvordan man får en slik overbevisende følelse. Blir spennende å se etterhvert :)

Akkurat nå har jeg på følelsen av at det er en gutt. Har det samme suget mot fritert mat og junk food denne gangen som med førstemann, og det var en gutt:)

Gravid tidligere i år, og da trodde jeg det var en jente, men mistet, og denne gang sier magefølelsen gutt..
Merkelig hvordan man får en slik overbevisende følelse. Blir spennende å se etterhvert :)

Har det akkurat likt. Mistet i april jenta og nå drømmer jeg om en lillebror.. :)

Jeg har ikke de samme symptomene nå som sist svangerskap. Da fikk jeg gutt!
Når jeg vente førstemann så var svangerskapet så deilig. Altså lite plager og knapt kvalme. Nå er det helt motsatt.
Jeg er så kvalm og puppene er rare men ikke ømme. Kviser og ei skikkelig hormonbombe :p
Men har følelsen på gutt igjen :)

Jeg er veldig usikker egentlig. Følte jente umiddelbart når jeg fikk positiv test. Tenker mest på jentenavn og har vært veldig sikker. Men guttefølelsen kommer snikende innimellom den også. Ble lurt av magefølelsen sist så stoler ikke på meg selv lenger :)

Back
Topp