Hva tror dere....

babyklarnå

Elsker forumet
blir det noen spire på oss? [:)] hadde en slik positiv el-test i går også, så her blir det sengevals gjennom hele helgen [:D] Dette er siste runde med pergotime før vi drar til klinikken i midten på mars.

får ikke opp bilde stort, men jeg tester også med billigstrimler og så lenge den teststreken er sterkere enn kontrollstreken så er det bare og hoppe i køya [:D][:D][:D]

Det er bare å klikke på bildet, så blir det større [:)]

jeg fikk det til, hehe, ikke helt teknisk anlagt altså [:D] den ser fin ut den, have fun [:D][:D][:D]

We will [:D] blir spennende å se om 2 uker om det blir noen spire i magen.

Jeg går og bare venter på og teste nå jeg, fikk positiv el test den 28 januar, and we had some fun [:D] skal vel ha tr til uka om jeg ikke er heldig og slipper unna, men det skal vel litt til ja [:@]

Oj så spennend da [:)] krysser fingrene for at du får positiv test nå da [:)] Jeg klarer heller ikke å være optimist på at vi sånn plutselig skal bli gravid nå, men jeg hadde blitt så utrolig glad om det hadde skjedd. Jeg har hatt et par kjemiske..og har jo fått kjent litt på følelsen av å få positiv test.

samme her, siste forsøket mitt fikk jeg positiv hjemmetest, men det var kortvarig lykke [:(] har testene mine enda, klarer ikke og gi slipp på de, folk tror sikkert jeg er gal i hode, men det får så være

Jeg har også mine tester enda, klarer heller ikke helt å gi slipp på de. Tar de fram og kikker på de av og til. Håper det blir vår tur snart [:)]

Da regner jeg med at du har gjort jobben din, men stå på i helgen også.
Ønsker dere lykke til[;)]

Hehe ja nå er jobben gjort [:)] men det blir nok litt i løpet av helgen også, hadde vært så greit å klart det selv.

Ja den var nok litt sterkere i går....og nå i kveld har jeg fått ømme pupper, så det kan være at el alt har vært da [:)] så nå er det bare å krysse fingrene, og så teste til testen blir helt negativ.

Back
Topp