• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Hva tror dere?

Lean

Forumet er livet
Vil digital slå ut i morgen hvis denne er rett?
Eller bør jeg fortsette med strimmeltester noen dager til?
IMG_1952.JPG

Kan du ta en strømmen først da? Og spsre urinen. Så kan vi synse sammen med deg på artikkelen først. :) Digital burde slå ut i morgen, men de gjør ikke alltid som de skal.

Kan du ta en strømmen først da? Og spsre urinen. Så kan vi synse sammen med deg på artikkelen først. :) Digital burde slå ut i morgen, men de gjør ikke alltid som de skal.

Ja, lurt [emoji4] Er litt sint på meg selv for at jeg ikke har bestilt noen «ordentlige» strimler. EBay strimlene er ikke allverdens [emoji849]

Ja, lurt [emoji4] Er litt sint på meg selv for at jeg ikke har bestilt noen «ordentlige» strimler. EBay strimlene er ikke allverdens [emoji849]
Jeg kjøpte mine hos billigtester ..
Men de viser riktig værtfall og du er gravid :) ❤️

Oi, så spennende :D

Fy å irriterende. Har fått løpsk autocorrect.

Strømmen = strimmel. Artikkelen = strimmelen.

Neida, men funker nok fint nok de og nå. Gravid er gravid. :D

Fy å irriterende. Har fått løpsk autocorrect.

Strømmen = strimmel. Artikkelen = strimmelen.

Haha! Jeg leste de du skreiv ikke så lenge etter jeg hadde våknet, og klarte IKKE å skjønne hva du mente. Måtte gi meg på detaljene, men skjønte helheten [emoji23]

Tror jeg har glemt å gratulere også :)
Gratulerer så mye :)

Back
Topp