Hva tror dere?

Isabells

Forelsket i forumet
Marsipanene 2019
Har i natt ligget med smerter i magen som har vært så sterke at jeg har måttet ta smertestillende for å komme meg gjennom natta. Er nå helt øm nederst på magen hvis jeg klemmer forsiktig på det og jeg har hatt tendenser til feber (38,5) uten at jeg har noen andre symptomer på sykdom som forkjølelse etc. Tatt i betraktning at jeg ikke har hatt noen andre spesielle symptomer på graviditet, blir jeg jo ekstra bekymra når jeg plutselig får så vondt nå. Bekymra for at det feks er svangerskap utenfor livmor etc, men har jo ingen erfaringer med det. Det jeg lurer på, er det noe poeng i å ta kontakt med legevakta i dag, eller kommer de til å si at de ikke får gjort noe? Er 6+2 i dag.
 
God morgen.

Jeg hadde nok ringt til lekevakten for å høre hva dem mener. Så vondt at du må ta smertestillende er ikke bra.
Hva tok du? Noen smertestillende kan jo gi mer vondt i magen. (Gjelder meg hvertfall)
 
Ring for sikkerhets skyld.. Går nok bra, men godt å få det bekreftet etter en sånn natt ❤️
 
Har i natt ligget med smerter i magen som har vært så sterke at jeg har måttet ta smertestillende for å komme meg gjennom natta. Er nå helt øm nederst på magen hvis jeg klemmer forsiktig på det og jeg har hatt tendenser til feber (38,5) uten at jeg har noen andre symptomer på sykdom som forkjølelse etc. Tatt i betraktning at jeg ikke har hatt noen andre spesielle symptomer på graviditet, blir jeg jo ekstra bekymra når jeg plutselig får så vondt nå. Bekymra for at det feks er svangerskap utenfor livmor etc, men har jo ingen erfaringer med det. Det jeg lurer på, er det noe poeng i å ta kontakt med legevakta i dag, eller kommer de til å si at de ikke får gjort noe? Er 6+2 i dag.

Kom deg til legen. Det er bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite
 
Takk for svar. Ringte, men de sa at de kunne se så lite med det utstyret de hadde, med tanke på evt væske i buken etc. At det ikke var lett å se før uke 7-8, men jeg kunne ringe opp igjen hvis det ble verre. Så da får vi se da, var kanskje ikke verdens mest betryggende svar, men hu har vel sikkert rett. Har bare tatt Paracet. Bruker så lite smertestillende at jeg har god effekt av det, men reagerer ikke negativt på det:)
God morgen.

Jeg hadde nok ringt til lekevakten for å høre hva dem mener. Så vondt at du må ta smertestillende er ikke bra.
Hva tok du? Noen smertestillende kan jo gi mer vondt i magen. (Gjelder meg hvertfall)
Ring legevakta!
Ring for sikkerhets skyld.. Går nok bra, men godt å få det bekreftet etter en sånn natt ❤️
Ville ringt legevakten[emoji173]️
Kom deg til legen. Det er bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite
 
Takk for svar. Ringte, men de sa at de kunne se så lite med det utstyret de hadde, med tanke på evt væske i buken etc. At det ikke var lett å se før uke 7-8, men jeg kunne ringe opp igjen hvis det ble verre. Så da får vi se da, var kanskje ikke verdens mest betryggende svar, men hu har vel sikkert rett. Har bare tatt Paracet. Bruker så lite smertestillende at jeg har god effekt av det, men reagerer ikke negativt på det:)

Bare ikke vær redd for å ringe igjen om det blir verre
 
Isabells:Heartred Hvordan går det med deg nå, og med smertene dine? Stor klem!
 
Uff, høres ikke godt ut :(
 
Håper det går bra med deg ❤ ikke kjekt når man har vondt!
Uff, høres ikke godt ut :(
Isabells:Heartred Hvordan går det med deg nå, og med smertene dine? Stor klem!
Har du mye feber da?
Masse god bedring


Det har liksom ikke endra seg noe særlig, får se på det som positivt at det ikke har blitt noe verre da hvertfall. Ligger på ca 38,5, så feberen stiger da ikke den heller. Har ingen god følelse, men det har jeg forsåvidt ikke hatt i det hele tatt, så får bare vente og se:) takk for omtanken:)
 
Krysser fingre og tær for at alt er bra og formen blir bedre! God bedring[emoji173]️
 
God bedring! Krysser alt for at ting er bra :Heartred
 
Hvordan går det med deg?


Er det samme. Ikke blitt noe verre, men forbereder meg på at den dårlige følelsen jeg har hatt hele veien stemmer. Har ul på tirsdag uansett, så så framt ting ikke endrer seg noe mer i dag eller i morra avventer jeg til da og får forhåpentligvis noen svar:)
 
Back
Topp