Hva tror dere?

Er det noen du føler er viktigere for deg å fortelle der alene til? Kanskje en løsning som er ok for den kommende pappaen er at du tar den/de personene med i et annet rom for å fortelle det, for så å gå inn igjen til han? Da får du si det alene men han kan delta i gleden etterpå.
Tror egentlig ikke det, kanskje min mor.
Mer har vel egentlig bestemt meg for at han skal få bli med❤️
Dette er vårt å vi skal glede oss over dette sammen i alle sammenhenger :happy:

Jeg ville tatt henne med i et rom alene og sagt det. Det er jo litt spesielt når man skal dele det med mammaen sin mener jeg :)

Jeg ville tatt henne med i et rom alene og sagt det. Det er jo litt spesielt når man skal dele det med mammaen sin mener jeg :)
Takk for forståelsen, kanskje er det løsningen men tror jeg velger å ta det mens han er med oss.
Har bestemt for en stund siden at hun skal få en vinflaske (hun ønsker seg det til bursdagen sin) med en tekst å ultralyd bilde fra uke 8 på så på en måte skal jo hun gjette seg fram til det:p

Takk for forståelsen, kanskje er det løsningen men tror jeg velger å ta det mens han er med oss.
Har bestemt for en stund siden at hun skal få en vinflaske (hun ønsker seg det til bursdagen sin) med en tekst å ultralyd bilde fra uke 8 på så på en måte skal jo hun gjette seg fram til det:p

Beste flasken med vin hun noen gang kommer til å få! Selv om du har møtt litt meningsmotstand her synes jeg det er flott du er åpen om det du ønsker og tenker, og til syvende og sist er det opp til dere hvordan dere løser det, og ikke oss "synsere" her på forumet ;)

Beste flasken med vin hun noen gang kommer til å få! Selv om du har møtt litt meningsmotstand her synes jeg det er flott du er åpen om det du ønsker og tenker, og til syvende og sist er det opp til dere hvordan dere løser det, og ikke oss "synsere" her på forumet ;)
Hadde ikke spurt om jeg ikke har kunne vært åpen for det, liker at dere er så ærlige som dere er, kunne ikke ha spurt om ett bedre nettverk en dere nå som spiren fortsatt er så hemmelig:happy:
Dette blir nok like bra som jeg tenker at det blir, gleder meg masse til å fortelle det til begge familiene :D

jeg har tenkt mye på dette med å fortelle de kommende besteforeldrene/tanter om spiren.
Jeg vil være alene med min side av familien når jeg forteller det, mens samboern gjerne vil være til stede, hva tenker dere?:)
Skjønner at han vil være med, men mine blir førstegangs besteforeldre/tanter å det er ganske hellig for min del å kunne fortelle det til dem alene, høres kanskje snålt ut men:p

Jeg hadde latt han være siden han er også endel av det. Om du ikke hadde fortalt han enda så hadde jeg skjønt det men nå vet han alt hvorfor ikke ta han med det blir jo koselig stemming. Tror ikke de blir skuffet av å ha han med for de vet jo han er jo farn til kommende babyen no big deal for dem.

Jeg hadde latt han være siden han er også endel av det. Om du ikke hadde fortalt han enda så hadde jeg skjønt det men nå vet han alt hvorfor ikke ta han med det blir jo koselig stemming. Tror ikke de blir skuffet av å ha han med for de vet jo han er jo farn til kommende babyen no big deal for dem.
Hadde aldri trodd at mine foreldre hadde blitt skuffet:eek:
Det var bare at jeg alltid har sett for meg å fortelle det alene, men om du leser litt over så skal han få bli med så får mitt ønske vike denne gangen.

Jeg skjønner at du har ombestemt deg, men må bare si at dette må du og dere bli enig om hva som blir naturlig :)

Hvis det ikke hadde betydd noe for han, så hadde jeg gjort det selv. Men hvis det var viktig for han, så ville det ha vært veldig unaturlig å si noe uten han, syntes jeg!

Håper det uansett blir en fin opplevelse for deg og dere og at reaksjonene stiller til forventning :)

Det blir sikkert en fin måte å gjøre det på :) Og du hadde sikkert dine grunner til at du vurderte å fortelle det alene men kanskje dette er en fin anledning til at dere to (tre med magen) er sammen som en familie om noe for første gang. Kanskje er det en uvant setting som man må øve seg litt på frem til barnet kommer :) Og kanskje det ender med at dere vil feire jul sammen også? :)

Det blir sikkert en fin måte å gjøre det på :) Og du hadde sikkert dine grunner til at du vurderte å fortelle det alene men kanskje dette er en fin anledning til at dere to (tre med magen) er sammen som en familie om noe for første gang. Kanskje er det en uvant setting som man må øve seg litt på frem til barnet kommer :) Og kanskje det ender med at dere vil feire jul sammen også? :)
En familie er vi uansett, men valgte å feire fra hverandre fordi jeg vil feire en siste gang med min far å hans familie som bor en plass som ikke er like enkel å komme til.
Samboer hadde selvfølgelig lov til å bli med men han ville feire med sin familie:happy:
Neste år så skal vi feire sammen med den lille :)

En familie er vi uansett, men valgte å feire fra hverandre fordi jeg vil feire en siste gang med min far å hans familie som bor en plass som ikke er like enkel å komme til.
Samboer hadde selvfølgelig lov til å bli med men han ville feire med sin familie:happy:
Neste år så skal vi feire sammen med den lille :)
Ok, skjønner. Tankegangen var kanskje litt fremmed for meg :D Bare du vet hva som føles rett.

Back
Topp