Hva tror dere?

Det er jo det om det blir for varmt da.. men om du passer på å drikke mye og ta pauser for å kjøle deg ned går det sikkert fint? du må nesten føle selv hva du synes er greit for deg :)
 
Leser rundt på nett at folk synes det er heeelt idiotisk at noen mener det er skadelig, mens andre mener det ER skadelig. Fagfolka blir ikke enige ser det ut som. Kanskje bare spørre min egen lege ..
 
Ja altså du må jo følge din egen magefølelse da :) jeg ville ikke risikert at noe skulle gå galt bare for et bad :)
 
Jeg bader i vanlig badekar men tar langt ifra så varmt vann som jeg pleier og dobbeltsjekker med termoneter
 
Man merker gjerne om man blir uvell, dersom vannet er for varmt. Jeg satt i boblebad da jeg var gravid sist, men det var ikke så fryktelig varmt, jeg blir uvell av en varm dusj når jeg å gravid så :p
 
Aldri hørt om at varmen kan hundre fosteret i å utvikle seg :gen045
Det tror jeg er noe tull! Jeg var i Tyrkia som gravid i 40 grader. Jeg badet i sjøen som holdt godt over 30. Jeg har hørt at etter vannavgang bør man ikke bade i OFFENTLIGE basseng pga faren for infeksjon. Ungen blir ikke kokt liksom :p Jepp jeg spurte legen min sist jeg var gravid. Bad og kos deg! ;)
 
Ca 38-39 grader. Men det er utendørs så blir nedkjølt fra halsen og opp :-D kroppstemperaturen ligger jo på ca 37 så det kan jo ikke være såå galt
 
Aldri hørt om at varmen kan hundre fosteret i å utvikle seg :gen045
Det tror jeg er noe tull! Jeg var i Tyrkia som gravid i 40 grader. Jeg badet i sjøen som holdt godt over 30. Jeg har hørt at etter vannavgang bør man ikke bade i OFFENTLIGE basseng pga faren for infeksjon. Ungen blir ikke kokt liksom :p Jepp jeg spurte legen min sist jeg var gravid. Bad og kos deg! ;)
Ca 38-39 grader. Men det er utendørs så blir nedkjølt fra halsen og opp :-D kroppstemperaturen ligger jo på ca 37 så det kan jo ikke være såå galt
Hærlig :D Da skal jeg bare dobbelsjekke med klinikken, så skal jeg baaaaaade :D
 
Back
Topp