Hva tror dere?

FrøkenB*

Forelsket i forumet
Jeg blødde jo litt friskt lyserødt blod uten klomper på mandag. Det sluttet etter et par timer og har ikke blødd noe siden og alt er som vanlig nå, bare bittelitt mensmurringer. G-testene like sterke. Det er desidert for lite blod for en SA, men tror dere at det kommer mer senere eller skal jeg regne med at jeg fortsatt er gravid og alt ok? Er så usikker! Er på hytta og ikke mulighet for legesjekk før om en god uke...
Gratulerer så mye til alle nye her inne :)
 
Jeg tror du fortsatt er gravid:happy:
Har lest bittelitt om tvillinger der i veldig tidlig stadie så mister man en men sitter igjen med en spire fortsatt, dette skjedde tydeligvis ganske ofte. kan det muligens være noe sånt kanskje?

Uansett så tror jeg stort på at det er en liten en hos deg enda:happy:
 
Det blir jo bare synsing .... det kan jo hende det bare var en uskylding blødning og at graviditeten fortsatt er inntakt, du ville vel ikke vært den første med den opplevelsen. Du bør vel "oppføre" deg som gravid enn så lenge også får du dra til legen og sjekke serum-hcg når du er hjemme igjen. Krysser fingrene for deg!
 
Takk for svar! Det var jo under en SS i mengde med "utvannet blod" så uansett ikke nok til å være en ferdig SA. Er så uutholdelig å gå rundt og vente!
 
Takk for svar! Det var jo under en SS i mengde med "utvannet blod" så uansett ikke nok til å være en ferdig SA. Er så uutholdelig å gå rundt og vente!
Skjønner den godt, men som pan da sier så er dert bare å fortsette å tro at du er gravid til eventuelle legesjekk sier no annet :happy:
 
Back
Topp