Hva tror dere..

Klarforbaby

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
*Aprilbaby 2018*
..det betyr når jordmor ser rett opp i "kjønnet" på babyen i magen, men ikke vil si hva hun tror kjønnet er fordi hun ikke fikk sett det fra to vinkler? Babyen låg med beina spredd fra hverandre, og det var helt tydelig hva vi såg på.. Men hun ville ikke si noe. Ellers en helt frisk og fin liten baby i magen <3

At hun var usikker. Selv om det så tydelig ut for dere, kan det ha vært andre ting enn dere tror dere så.

Så fint at alt så bra ut, forresten. Gratulerer med vellykket ul! :D

At hun var usikker. Selv om det så tydelig ut for dere, kan det ha vært andre ting enn dere tror dere så.
Så fint at alt så bra ut, forresten. Gratulerer med vellykket ul! :D

Takk for det!:)

Tror du misforstod (evt at jeg formulerte neg dårlig). VI såg på ingen måte hvilket kjønn det er! Har ikkje sjangs til å skjønne noe slikt på uktralydbildene.. :p

Jeg siktet mer til om det er mest sannsynlig at det er en gutt eller en jente når hun ville se det fra to ulike vinkler før hun sa noe. Siden hun fikk et ganske godt innblikk rett underifra :p

Jeg har ingen anelse - samma igrunn ;) Viktigst at h*n er frisk <3

Takk for det!:)

Tror du misforstod (evt at jeg formulerte neg dårlig). VI såg på ingen måte hvilket kjønn det er! Har ikkje sjangs til å skjønne noe slikt på uktralydbildene.. :p

Jeg siktet mer til om det er mest sannsynlig at det er en gutt eller en jente når hun ville se det fra to ulike vinkler før hun sa noe. Siden hun fikk et ganske godt innblikk rett underifra :p

Jeg har ingen anelse - samma igrunn ;) Viktigst at h*n er frisk <3

Ja, jeg misforsto deg i alle fall :D Men hva det jordmor så/ikke så/ville se aner jeg ikke.. Var dette på oul? Jeg er såååå spent på kjønn, så "skrekken" er at de ikke kan se det på oul :p Spiller INGEN rolle, frisk baby er viktigst! Men syns kjønnet er kjempespennende likevel og det gir meg litt ekstra tilknytning til babyen i magen :)

Ja, jeg misforsto deg i alle fall :D Men hva det jordmor så/ikke så/ville se aner jeg ikke.. Var dette på oul? Jeg er såååå spent på kjønn, så "skrekken" er at de ikke kan se det på oul :p Spiller INGEN rolle, frisk baby er viktigst! Men syns kjønnet er kjempespennende likevel og det gir meg litt ekstra tilknytning til babyen i magen :)

Enig - det var utrolig deilig å få høre at alt såg bra ut Skulle virkelig ønske vi fikk vite kjønnet, men vi fikk ikke det på oul sist heller, så var litt forberedt på det :p

Oi, 2 svangerskap uten at de kunne se det på noen av dem? Kanskje det er samme kjønnet denne gangen da? ;) Neida, det er jo umulig å si. Her krysses fingrene mot oul som fortsatt er en eeeevighet til..

Back
Topp