Hva tror dere?

Tinkiwinky1990

Elsker forumet
Hei. Har vært hos legen min i dag. Han konstantere graviditeten, etter hans beregninger trodde han at jeg var 4 uker på vei. Han har henvist meg til tidlig ul pga jeg har gått på pergo og provera tidligere. Noe usikker på om dette har innvirkning på fosteret :-) sist fredag tok jeg en ukes indikator der det sto 2-3 uker. Hva tror dere? Hvor langt på vei er jeg? Ble brått usikker på når befruktningen fant sted. Lurer også på om det er normalt å ha vondt i sidene. Har hatt en del m lignende smerter, ikke vonde men jeg kjenner dem :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

• Liker
Reactions: eli
Vanskelig å svare deg på det så lenge du ikke sier noe om når du hadde mensen eller når eggløsning fant sted. Men det jeg vet er at eggløsning ofte kommer en del senere ved bruk av pergo.

Foreløpig termin 12.01.15

på meg stemte det ihvertfall at jeg var rundt 4 uker når det sto 2-3 på testen ^^ Er nå 12 uker,da det ble målt på UL idag. Så her stemte ihvertfall testen korrekt! :)

Vanskelig å svare deg på det så lenge du ikke sier noe om når du hadde mensen eller når eggløsning fant sted. Men det jeg vet er at eggløsning ofte kommer en del senere ved bruk av pergo.

Foreløpig termin 12.01.15
21 mars, har pco så veldig uregelmessig mens :-p

Spennende å se på ul da:)

Termin: 14.januar 2015?❤️
Ja... :-) men er så redd for å miste! Veit du, synes det er mange som mister om dagen. Alt for mange. Synes det er så kjedelig og grue seg for noe slikt :-) håper alt er bra med spiren og at det går kjempe fint i svangerskapet. :-)

Ja... :-) men er så redd for å miste! Veit du, synes det er mange som mister om dagen. Alt for mange. Synes det er så kjedelig og grue seg for noe slikt :-) håper alt er bra med spiren og at det går kjempe fint i svangerskapet. :-)

Ja, vi må bare nyte hver dag:). Må prøve å ikke engste deg for mye, men skjønner hvordan du har det:). Vi går håpe spirene klorer seg fast:)

Termin: 14.januar 2015?❤️

21 mars, har pco så veldig uregelmessig mens :-p

Har og PCO! Skal være med på et prosjekt no om graviditet og PCO! Der man får gi oppfølging av lege og jordmor som kan dette med graviditet og PCO!

Termin: 5.jan

❤️min første❤️

Har og PCO! Skal være med på et prosjekt no om graviditet og PCO! Der man får gi oppfølging av lege og jordmor som kan dette med graviditet og PCO!

❤️min første❤️
Så spennende! :-) lykke til! :-D skal pco ha mye innvirkning på fosteret forresten?

Så spennende! :-) lykke til! :-D skal pco ha mye innvirkning på fosteret forresten?

Det kan ha virkning på svangerskapet i følge det som står om det i studien! Men har ikke vert der endå!! Skal inn på første møte og ultralyd 13/6! Her er en link til studien vist du vil se: http://www.nsfm.no/pregmet2/side2.php

❤️min første❤️

Back
Topp