Hva tror dere?

Tinkiwinky1990

Elsker forumet
Hei. Har nå testet positivt på ukesindikatoren 2-3(altså 4-5), fre. 23 mai.

Sist mens var 21 mars.

13 mai var jeg hos gyn for å få igang m. Pga den aldri kom i pergo pausen. Hadde innvendig ultralyd. Han sa da ikke noe om at jeg var gravid. Fikk provera (10 dagers kur) for å få m.

Appen viser 10 uker (?!)

Er det rart gyn ikke så noe på ultralyden??

Jeg blir så redd for å miste da det er så mange som har gjort det.

Sent from my iPhone using BV Forum

Du er jo mest sannsynlig ca 5 uker og det er nå også for tidlig og se noe, ingen grunn til bekymring, man ser ikke noe på ul før etter uke 6.

Du er jo mest sannsynlig ca 5 uker og det er nå også for tidlig og se noe, ingen grunn til bekymring, man ser ikke noe på ul før etter uke 6.

Ja måtte bare lufte tankene og få litt meninger. Man veit liksom aldri! Har heller ikke så mye symtomer, men de er der. Kvalmen kommer vel snikende :-)

Jeg var på ul 5+4, så bare fostersekk og plommesekken..så er nok for tidlig:)

Termin 4. Januar:)

Vanskelig å si når du ikke veit når el var. Du kan få legen din til å henvise deg til ul pga at du ikke vet hvor langt du er på vei.

Rart at du ikke ble testa isteden for ul da ..

<3 venter en vinterbebi <3

Rart at du ikke ble testa isteden for ul da ..

Ja :-/ men de mente jeg skulle gå på provera i 3 perioder også etterpå ta en blodprøve. Har pco så de antok at det sikkert kom til å ta lang tid :-o ikke veit jeg!

Om du er etter siste mens 21 mars så hadde jeg 25 mars å er 8+5:) så da er du nok 9+ noe da om det er fra da

Hadde forresten siste mens 7.mars selv så blir helt feil for meg å regne fra det, men skal nok bruke det som en liten unnskyldning for å få tidlig ul tror jeg;)

Back
Topp