Hva tror dere

**Ole brummm**

Elsker forumet
Skal være 6+1 idag og tok denne grunnet nerver etter negativ test i går, men skulle jo stått 3+ ??
 

Vedlegg

  • 1367918427824.jpg
    1367918427824.jpg
    53,7 KB · Visninger: 64
Testet du med morgenurin? Eller hadde du hatt mange toalettbesøk før du tok testen?
 
Hadde du neg test igår? Hvilken test og hvilken type urin? Jeg tenker jo at om den digitale er pos så er det bra ;) testen vurderer uker etter hvor mye hcg i urinen.. Så morgenurin kan si 3+ og utvannet urin si 1-2 ;)
 
For to uker siden hadde jeg syv positive tester og plutselig negativ rfsu test i går og denne idag. Var hos legen i uke fem og da var testen sterk positiv. .....
 
Dette med nivåer er jo så forskjellig fra person til person...men jeg syns jo fastlegen din kunne tatt et par hcg-prøver av deg så man så at nivåene steg slik de skal...

Jeg kan bare møte opp hos min fastlege å få tatt dette dersom jeg føler jeg trenger det, men så mistet jo jeg for bare noen uker siden da..
 
Jeg vil bare tro at det var litt utvannet urin, test igjen på morgenurin imorra ;)
 
sikkert ingenting for da skulle jeg jo begynt å blø.
kommer ikke til å ta noen ny test. har nå fått åtte positive tester så det får holde. skal på ultralyd den 16 i neste uke så krysser alt for at vi ser ett hjerte som slår.
skal til ei som er synsk/ healer i morgen som jeg går til innimellom så blir spennende å høre hva hun sier i morgen.
er litt overtroisk jeg, men hun har sagt ting hun ikke skulle kunne visst så da tror jeg på det overtroiske jeg :)
 
Hiver meg med på det andre sier, antagelgvis bare uttynner urin. prøv å tenk på noe annet.. (Lettere sakt enn gjort..) klem :)
 
Satser på at det er pga uttynnet urin eller at du bare produserer hCG litt tregt :) Når det gjelder blodprøver for å måle hCG så vet jeg om flere som har fått måle dette hos fastlegen hvis de har vært bekymret...(før uke 12) men vet også at mange av dem har måttet "krangle" seg til dette..... Uansett, håper du får beroligende nyheter på UL den 16. :) Lykke til!
 
Back
Topp