Hva tror dere?

Eldorado

Forumet er livet
Jeg har hatt masse vonde kynnere en stund, og nå i jula har det i grunn tatt seg opp og blitt mer rielignende smerter på dem. Jordmor kjenner jo til dette fra før. Tenkte å spørre henne om hun kunne sjekke om dissa hadde gjort noen virkning?

Jeg ble sjekka med innvendig ultralyd osv den 27, og da målte hun mormunnen. Ble egentlig ikke noe klokere av det, for hun sa kun "Jammen, dette er jo KJEMPE bra!!" Hva betyr det? hehe..
Jeg tenker at jeg kanskje ikke har kommet så langt at de vil drive å "tulle" oppi der ennå?
Er 37+3 i dag.

Du kan jo spørre?
Er ikke sikkert de vil begynne å sjekke nå, siden det ikke trenger å bety noe om man har litt åpning eller ikke.. Noen går jo med åpning i dagesvis (flergangsfødende i ukevis)..
Men jeg sjekket på meg selv i gårkveld, siden jeg har periodevis kraftige kynnere og stikkinger.. Mormunnen var helt myk, som er overmoden plomme.. Ikke noe farlig å kjenne etter selv, siden vannet ikke har gått og så lenge man har god hygiene selvfølgelig.. og man er bekvem med det selv da:-) Dyttet bare lett på den altså, man skal ikke "grafte" oppi der;-)
Turte ikke kjenne etter med de to første, men vi hadde jo sex dagen før fødselen da også - er vel ikke no mindre basselusker med av det... hehe..

Hun ville vente til neste uke, dersom jeg gikk så lenge. Men jeg har en følelse av at jeg gjør det altså!
Satt opp ny time neste tirsdag :) Har også sjekka på meg selv, men jeg er ikke sikker på om jeg har kjent rett altså! :) Skal teste igjen!

Back
Topp