Hva tror dere om dette?

WCE

Forumet er livet
Himmelbarn
Jeg var hos gyn for tre uker siden en uke etter EL og det ble oppdaget en cyste på eggstokken som hadde kommet etter EL. Jeg skal på forsamtale nå på tirsdag og vi har fått beskjed om at hvis alt er bra kan vi starte den syklusen. Er på dag 13 på tirsdag. Hvis denne cysten er der enda, hva gjør dem med den tror dere? Må vi vente da og se om den forsvinner eller kommer de til å ta den? I og med at det snart er sommer er det kjedelig å kanskje måtte vente til over sommeren pga den.

Sent from my iPhone using BV Forum

Er vist ikke så uvanlig med syster. På mitt forsøk nå, så ble det også oppdaget en syste på venstre side. Ulempen med systen er at den tar noe av hormonene forsto jeg og så blir det jo trangere om plassen. Men ikke noe annet enn det
På egguttaks dagen så tappet de også systa, for som de sa så kunne det gjemme seg egg bak den.
Men jeg har blitt gravid så på det har ikke systa noe å si.

Så du tror ikke jeg blir sendt hjem med beskjed om å vente 3 mnd til den forsvinner? Det nekter jeg! Jeg betaler dyre dommer for dette her Får bare være litt streng. Var det vondt å tappe den? Høres ikke veldig behagelig ut.

Å nei, da blir jeg i hvert fall overrasket hvis de sier noe slikt!
Tror det kommer til å gå helt fint. Hos meg sa de i hvertfall at det var helt normalt med syster.
Du har fått så mye smertestillene pluss lokal bedøvelse, så kommer ikke til å merke om de tapper den. I hvert fall gjorde ikke jeg det :)

Det er bra Du tror de vil vente til egguttak? De vil ikke fjerne den nå om den skulle være der? Er bare bekymret for å måtte vente pga den

Hvis de gjør noe så tror jeg ikke de vil gjøre noe før egguttak. Men hør med de :)

Jeg hadde cyste på eggstokken når jeg var på forsamtale. De ønsket å tømme den før oppstart. Så jeg var på kontrolltime 1-2 mnd etter, og da hadde den forsvunnet av seg selv. Tror det er enkelt og uten bedøvelse å tømme den.

Det kommer helt an på hva slags cyste det er.. Jeg har en endometriosecyste på venstre eggstokk, og den kan de ikke gjøre noe med (annet enn ved operasjon da..) den stjeler mye næring fra eggene mine ved forsøk, og er i veien - men legene gjør så godt de kan...

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Det tror jeg ikke jeg har. Husker ikke hva han kalte det, men det var hvertfall en cyste som kommer etter eggløsning og som forsvinner av seg selv. Aldri oppdaget cyste før. Men vi får se hva som skjer på tirsdag :)

Tror det heter vanncyste. Det er veldig vanlig å ha :-)

Back
Topp