Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
hva tror dere om denne symaskinen til en nybegynner? Eller burde jeg kanskje investere i noe litt bedre uansett? har jo lyst til å prøve å sy litt forskjellig da[:)]
Kjenner ikke til denne, men hvis du vil være sikker på å ikke miste sylysten med en gang, og du har mulighet, så ville jeg puttet i omtrent det dobbelte. For en trtetil fire tusen får du gode maskiner som du har mange flere muligheter med, og som er mye bedre å sy på!
Kjenner ikke til denne, men hvis du vil være sikker på å ikke miste sylysten med en gang, og du har mulighet, så ville jeg puttet i omtrent det dobbelte. For en trtetil fire tusen får du gode maskiner som du har mange flere muligheter med, og som er mye bedre å sy på!
HElt enig! Ukjente merker er i tillegg veldig vansklig å skaffe deler til om noe skulle gå i stykker.... og disse billig maskinene mangler gjerne en del vesentlige funkjsoner som de bedre maskinene har. (regulering av sting bredde, større utvalg av sømmer, senking av transportør, auto knapphull, nål i treder osv.)