hva tror dere om denne testen?

jaktenpåetbarn

Andre møte med forumet
Har testet med clearblue i dag(morgenurin), fikk opp en klar tynn blå strek. Testet i går også(morgenurin), men da var testen helt negativ. Skal ta blodprøve på mandag. Ingen tegn til tr, har gjennom hele rugeperioden hatt lite crinone rester, og stort sett helt lyst. Sist forsøk hadde jeg en sa, er så redd for å få falske forhåpninger. Når man googler "tynn strek cb" så får man jo opp så mange svar. Hva tror dere om denne testen ? Har aldri opplevd å få sånn strek med cb før, men klarer alikevel ikke å slippe jubelen løs. Bilde er litt uklart da mobilkameraet er litt dårlig.

Tja, jeg ville sagt at den var positiv iallefall![:)] I følge bruksanvisningen til CB så er en tynn strek like positiv som en tjukk strek... jeg ser ialleall et kryss der og krysser fingrene for at du har en liten spire i magen!![:D][:D]

ORIGINAL: Angelofhope

Jeg ser et kryss så den er jo positiv vil jeg si :) Congrats! :)

Tusen takk alle sammen for svar [:)] jeg er så spent, føler tr kommer når som helst og fikk selvfølgelig rosafarget crinone rester nå i ettermiddag. Krysser fingrene og håper at det er vår tur [:)]

Jeg hadde slike kryss nå sist, og det endte i SA. [:(]

Back
Topp