Hva tror dere? Jente eller gutt?

Ja veldig godt faktisk! Syntes det ser ut som jente, samtidig som det ser ut som mitt bilde som var gutt:laughing002spør på nub theory Queens på Facebook. De hadde rett på begge mine.
Jeg synes også det likner på din gutt :Heartblue Og med så høy sannsynlighet på early glimpse vil jeg tro det viser seg å være en lillebror. Blir spennende på OUL:)
 

Vedlegg

  • IMG_5355.jpeg
    IMG_5355.jpeg
    195,5 KB · Visninger: 75
Jeg synes også det likner på din gutt :Heartblue Og med så høy sannsynlighet på early glimpse vil jeg tro det viser seg å være en lillebror. Blir spennende på OUL:)
Æ så gøy! Høy sannsynlighet for lillebror ja! Gratulerer så mye:Heartblue har du jente eller gutt fra før?
 
Gratulerer :Heartblue Var du hos Lundring? Bildet er identisk vårt, bare babyen er forskjell :laughing002
Takk :) ja det stemmer! Han er så dyktig! Sa at der var det 3 stk bein! Haha. Hadde ønsket meg jente siden vi har gutt fra før, men det blir superkoselig uansett ❤️
 
Takk :) ja det stemmer! Han er så dyktig! Sa at der var det 3 stk bein! Haha. Hadde ønsket meg jente siden vi har gutt fra før, men det blir superkoselig uansett ❤️
Han er helt fantastisk! Han sa akkurat det samme til oss :laughing002 Det skjønner jeg godt, men tenk så fint det blir for storebror å få en lillebror:Heartblue
 
Han er helt fantastisk! Han sa akkurat det samme til oss :laughing002 Det skjønner jeg godt, men tenk så fint det blir for storebror å få en lillebror:Heartblue
Haha Han er morsom, mange fine kommentarer :) ja det blir veldig stas for storebror ❤️
 
Æ så gøy! Høy sannsynlighet for lillebror ja! Gratulerer så mye:Heartblue har du jente eller gutt fra før?
Gender Experts mener tydeligvis jente :p
 

Vedlegg

  • IMG_5374.jpeg
    IMG_5374.jpeg
    271,6 KB · Visninger: 63
Hadde ikke stolt på den faktisk. Hørt at de tar mye feil! Bare sjekk vurderingene på trustpilot :p
Ja, det er jo ikke bare positive erfaringer med de tydeligvis. Jeg tenker vel fortsatt at det er en liten gutt der inne, men har også en liten følelse på jente, som jeg ikke helt klarer å legge fra meg.. :joyful:
 
Gøy tråd. Noen som vil tippe her? Vet ikke om det er tydelig nok men, var beste bildet vi fikk :p
IMG_1254.jpeg
 
Jeg vil også hive meg med, fordi jeg glemte å spørre om hun kunne se kjønn på TUL :sorry: :hilarious:
Hva tror dere?
1000007405.jpg
 
Back
Topp