Hei. Jeg sniker meg inn her og spør om dere har erfaring med teststrimlene fra Normal og one step fra wish. Har ikke fått skyggestrek på normal sine før, men har opplevd å få falsk positiv på one step. Forrige prøveperiode fikk jeg positiv one step på vann
På bilde av one step testene er den nederste testet på vann. (Ser såvidt skyggestrek her, men ble jo mye sterke streker på de med urin) De 2 andre fra samme urin.
På testene fra Normal er den øverste tatt på morgenurin og den nederste på samme urin som de fra one step.
Hva tenker dere? Tror mensen er forventet i dag, men har litt ujevne sykluser.
På bilde av one step testene er den nederste testet på vann. (Ser såvidt skyggestrek her, men ble jo mye sterke streker på de med urin) De 2 andre fra samme urin.
På testene fra Normal er den øverste tatt på morgenurin og den nederste på samme urin som de fra one step.
Hva tenker dere? Tror mensen er forventet i dag, men har litt ujevne sykluser.

Men jeg har dårlig erfaring med Normal sine tester, da det virker som de har høyere følsomhet enn andre som egentlig skal være like følsomme. Fikk svaaak positiv med den, og tydelig positiv med Babyplan. Kan være greit å prøve noen andre også. Håper du legger ut bilder av nye tester i morgen!
Men ser jo det står hcg! Gratulerer