Hva tror dere det blir?

Trodde jeg bare kunne lage gutter, men merket fra begynnelsen av at dette var noe annet og merket knapt ikke at jeg var gravid. UL i uke 14 viste jente og venter spent på hva de finner på OUL nå. Har ikke turt å kjøpe noe rosa enda ihvertfall hehe!

Svangerskapet er så annerledes enn sist, så har på følelsen av gutt! Var på tidlig privat ul og jm trodde også gutt :)

Jeg hadde ingen følelse på kjønn.. men alle sa at det ble gutt. Og jammen meg hadde de rett :D

Hadde følelse på jente siden det var så ulikt fra forrige svangerskap som var gutt. Og det stemte, det var ei jente ❤

Jeg hadde en skikkelig guttefeeling fra tidlig av, sammen med både samboer og resten av familien. Men nå er jeg litt usikker! Blir spennende å se i november :p

Er 100% sikker på at jeg får gutt denne gangen <3 blir spennende å se!

Jeg jar sterk følelse av at det er jente, men det trodde jeg sist også, og det var jo gutt. Så nå har jeg nesten begynt å tro at det er gutt:p blir spennende å se på onsdag :)

Følte det ble jente denne gangen, jordmor på oul sa det mest sannsynlig var jente også. :D

Trodde det var gutt, men det er ei jente:Heartpink

Ingen anelse, men fikk raskt følelsen for en farge. Helt ut av ingenting. Men om fargen mørkeblå har noen tilknytning til gutt eller jente aner jeg ikke. Oul i neste uke burde gi noen svar på det :love017

Ingen anelse, men fikk raskt følelsen for en farge. Helt ut av ingenting. Men om fargen mørkeblå har noen tilknytning til gutt eller jente aner jeg ikke. Oul i neste uke burde gi noen svar på det :love017

Jeg trakk mot typiske guttefarger på babyklær før jeg fikk vite kjønn, tok ul ved 15 uker og mest sannsynlig gutt i magen her =)

Veldig spent å få ut hva det blir - skal ha ul til fredag. Tror ikke jeg kommer til å få sove et minutt før den tid.

Veldig spent å få ut hva det blir - skal ha ul til fredag. Tror ikke jeg kommer til å få sove et minutt før den tid.

Jeg vet hva du mener, oul om en uke i morgen! Så spent på kjønn og om de endrer termin! Hvis ikke er det 159dager igjen til termin i dag :D

Back
Topp