Hva tror dere det blir?

snart_vår_tur_igjen

Gift med forumet
Novemberbarna 19
Augustlykke 2022 ❤️
Utmarsj 2024
Noen har kanskje en sterk følelse på om det blir gutt.. eller om det blir jente?
Noen har kanskje allerede vært på ultralyd og funnet ut? Hva det da det du trodde?

Selv er jeg delt. Synes det vanskelig å ha en mening om hva jeg tror det blir, men spent på å finne det ut :-)

Veldig sterk guttefølelse. Bare to uker til vi forhåpentligvis får vite

Har følelse på gutt, jordmor på ultralyd i uke 13 trodde også gutt :)

Har hele tiden trodd jeg skulle få en jente, og det er kun det jeg har klart å se for meg også!

Men, tenk om det nå vises en gutt på ultralyd, da tror jeg der kan bli litt vanskelig stille om hodet:bag:
Litt rart, for det spiller faktisk overhodet ingen rolle hva det blir, så lenge babyen er frisk og fin:Heartred

Last edited:
UL i uke 12+2 på riksen sa 80% jente... har følelsen på jente

Tror kanskje gutt siden dette svangerskapet er så ulikt det forrige, men jeg er langt i fra sikker

Har hele tiden trodd jeg skulle få en jente, og det er kun det jeg har klart å se for meg også!

Men, tenk om det nå vises en gutt på ultralyd, da tror jeg der kan bli litt vanskelig stille om hodet:bag:
Litt rart, for det spille faktisk overhodet ikke hva det blir, så lenge babyen er frisk og fin:Heartred
Samme her bare omvendt, vi får nok sjokk om dette er jente!

Tror det er jente, faktisk. Men. Åpen for at det er en gutt også.. bare merker at jeg tenker at det er jente.

Jeg og mannen er faktisk enige og vi tror det er gutt :) Skal på oul om en uke, så blir spennende:D Man blir jo uansett glad uansett kjønn:Heartblue:Heartred

Jeg tror jente, siden alt føles så likt som sist gang. :)

Hadde sterk jentefølelse og klarte ikke helt å se for meg at babyen skulle være en gutt. Likevel trodde jeg at det måtte være en gutt, men det er altså en liten jente der inne :) tror litt på intuisjon og magefølelse altså!

Back
Topp