Hva tror dere.. ang. GILDE

Arda`s-mamma

Gift med forumet
http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article1649842.ece

Nesten  hverdag florerer det slike ting i avisene ang. gilde.. tror dere mediene  er ute etter Gilde? den siste tiden husker jeg nesten ikke en dag uten at gilde er på avisene, fordi det har blitt funnet ting i produktene dems[&:], b.la  pizzaer og pølser kjøttdeig o.l .. Hvorfor er det så utbredt akkurat nå?? hva synes dere

dytter..

Det hender vel også at ting er "plantet" i varen av kunden selv,som muse/rottehale på pizzaen,for å ramme produsenten.

Sandrella: Tja, de FANT jo noe annet i andres produker, denne musehalen på grandiosa (som ikke er gilde, som tidligere påpeket)

Men, det har vært litt mye med Gilde i det siste ja.

Usikker på om det er GILDE som er problemet da, eller folk som ikke liker Gilde...

Tror at folk overreagerer jeg. Jeg tror jeg aldri har funnet noe i gildeprodukter.....
Er hvertfall veldig fornøyd med produktene dems.
Og det kan jo hende det skjer oftere med andre produsenter, men at folk ikke gidder å gå til media med det, fordi det ikke er gilde.

vi kjøper like mye gilde produkter som før dette skjedde!
Tenker ikke så mye på det vi...

syns folk er blitt helthysteriske[&:]

Ei venninde av meg jobbet i Gilde før og hun sier at hun nå ALDRI spiser gildeprodukter mer, etter det hun har sett... de behandler dyrene dårlig også. vet ikke hva jeg skal tro jeg.men blir litt skeptisk til gilde når hun forteller sånt

Back
Topp