Hva tror dere? ☺☺

Lillyheart

Flørter med forumet
Novemberlykke 2015
Ser ut for at det blir novemberbaby på oss ☺☺ Fikk første i november 2014, så blir tett, men det skal gå fint ☺☺

b757d4359381d53dab8459f529f2d37c

Flere som har tette barn? :-)

Oj, gratulerer så mye :)
Jeg venter nr 1, men vi har et vennepar som fikk 2 med 14 md. mellomrom. De klarer det veldig bra :)

Åååh se der ja :D gratulerer så mye å velkommen til oss :D
Er nesten 3 år mellom mine andre to å lille knøttet bli hele 6 år mindre enn søstera si :p
Men en kompis av meg har 3 på 3 år :) å de klarer seg veldig bra :D

Gratulerer :) jeg har tette barn, 4 stk på 4 år og 2 mnd der 2 av barna er født 9 august 2011 og 2012 :) det går veldig fint med oss, og vi elsker å ha barna tette. Venter nå nr 5 som da blir femte barnet i løpet av 6 år :)

Da blir det travelt :D Hihi, så stas!

Her i huset har vi en hver fra tidligere forhold, og da vi ble sammen for 3 år siden var de 3 og 4 år. De er jo ikke biologiske søsken, men kaller seg søsken, og jeg kan bare si at Iallefall fra den alderen så har de hatt utrolig stor glede av hverandre!! Ingen problem å dra på tur eller være hjemme eller hva som helst - alltid en å leke med ;) ... Så kommer søskenkranflingen også da, haha, det kan være fryktelig slitsomt, men det går jo over ;)

Takk damer ☺☺ Gleder meg masse! Så langt er det helt motsatt av i fjor, da holdt jeg på å fryse forderva og nå er jeg så varm som jeg aldri har vært :-P

Gratulerer :)

Gratulerer! :-) her er det 18 mnd mellom. Travelt når den eldste bare er 1,5 år, og skal utforske verden, samtidig som man har en liten baby :-D men også kjempekjekt! Gled dere! ;-)

Back
Topp