Hva tromler dere ?

Truser, håndklær, sengtøysett, dyner og puter.
Vasker dynene og putene minst annenhver mnd. Da er det greit å få tromlet ut mesteparten av vannet før jeg henger de opp til tørk før de brukes igjen på kvelden.
Hvis det haster å få tørre klær så kan bomullsklærne også tromles. Men stort sett henges de opp og brettes sammen neste morgen.

Tromler omtrent alt. Bruker trommelen mye for å få bort hundepels og :P

Tromler håndklær og sengetøy mest :) noen ganger vanlig klær hvis det er noe vi trenger kjapt :)

Vi har en del arvet babytøy som et tromlet. I snitt en størrelse mindre. Så det krymper.

Jeg tromler stort sett det som tar stor plass å henge opp. Sengetøy og håndklær og kluter.

Dog hender det andre ting får seg en runde av og til også. Skånsomt program om det et noe jeg ikke vil krympe.

For øyeblikket tromler jeg ingen ting. Trommelen er på verksted for andre gang. Har ikke virket siden juli

Nesten all kokvask, (tøybleier uten pul, innlegg, kluter, håndklær, sengetøy) samt endel klær når jeg ikke har tid /plass til å henge opp

Jeg tromler kun det som er merket med at det kan tromles, men mulig jeg kunne tromlet mye annet også:) Synes det er mange klær, inkludert barneklær, som ikke kan tromles basert på vaskeanvisningen.

Ingenting..har ikke tørketrommel:( Skulle gjerne hatt og hadde da brukt den til sokker,truser,kluter,håndklær og sengetøy.

60 graders vask tromles :)

Tromler alt bortsett fra ull og typiske skjorter/ bluser som blir skrukkete. Har hund, så hjelper mye å tromle klærne for å få bort pels :p

De fleste klær kan tromles. Er ikon i dem om de kan eller ikke. Så bi tromler de klærne vi kan til oss, men har ikke tromlet barneklær, men har ikke hatt behov for det

Håndklær, sengetøy, dyner, puter, sokker og truser.

Slenger bare 60-vaska i tørketrømmelen, type sengetøy, undertøy og håndklær :)

Hahahah jeg tromler ALT!! Med unntak av pene/dyre ting. Men truser sokker errythingggg

Tromlar nesten ingenting. Berre viss tørkestativet er fullt og vi vil ha unna ein vask til.

Back
Topp