MammaTilNurket
Februar 14 :)
Hva kjøpte du til forrige baby som du var sikker på å få bruk for, men endte opp med å bare legge bort?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
innsats til badebaljen
Enig, innsats til badebalje brukte vi aldri. Ellers er det nok mye individuelt.
Standard feilkjøp som ; Kjøpte pysj i str 47, den ble aldri brukt...... Gutten var 54 cm ved fødsel.
Jeg håper virkelig jeg får brukt det bæresjalet jeg har, hvis ikke blir bjeh skuffa! Men hvis babyen virkelig ikke liker det, er det ikke mye man får gjort...Innsats til badekar, ammepute og bæresele/sjal. Ammepute vet jeg mange ikke klarer seg uten, men for min del var den bare i veien. Det bæretøyet jeg har ville ikke Oliver ligge i, så det fikk jeg bare brukt to-tre ganger. Bedre lykke denne gang kanskje, ellers så har jeg fått låne en ergobaby av ei venninne. Kanskje den er bedre! Jeg anser liksom ikke bæretøy som en unødvendighet, det bare funka ikke her i gården![]()
Ble litt skuffa selv, for jeg hadde betalt en del penger for det, og det hadde tidvis vært veldig kjekt å kunne putte ham oppi der i stedet for å slepe med den svære vogna, eller bære ham i bilsetet! Men dengang eiJeg håper virkelig jeg får brukt det bæresjalet jeg har, hvis ikke blir bjeh skuffa! Men hvis babyen virkelig ikke liker det, er det ikke mye man får gjort...
Jeg håper virkelig jeg får brukt det bæresjalet jeg har, hvis ikke blir bjeh skuffa! Men hvis babyen virkelig ikke liker det, er det ikke mye man får gjort...
Jeg har både ammepute, bæresjal og bæresele. Men alt er gaver/arv så jeg har ikke brukt noe penger på det.Det med ammepute og bæresjal er veldig individuelt tror jeg, vi har brukt begge deler mye til begge guttene. Brukte ammeputa mye til førstemann selv om han bare fikk flaske også (er født med spalte så kunne ikke amme).
Her har vi ikke fått bruk for vogndyne, vi har bare brukt vinterpose/sommerpose eller pledd i vogna. Har ikke brukt tisselaken, synes det blir alt for klamt. Og så har vi ikke brukt noe særlig kremer etc, kun jojobaolje til badeolje/bleiekrem og en veldig mild og kremete såpe/shampo fra Weleda til hårvask (trengs ikke om babyen ikke har så mye hår i starten). Stive dongeribukser og hettegensere er bare upraktisk, og vi har heller ikke brukt noe særlig vinterdress/tykk jakke før de har blitt en del større, siden de alltid lå i pose både i vogna og i bilstolen de gangene vi var utendørs.
Så et par helt nye baby-converse på fretex her om dagen. Tipper noen har fått dem i gave, men fant ut at de ikke kan brukes. De var jo så stramme i åpningen, skjønner ikke hvordan man skal få dem på.Og så syns "alle" det er veldig søtt med sko til små babyer! Converse, Nike, sneakers fra HM.. Det kan være så søtt det bare vil - det funker ikke![]()