Jeg har med og er avhengig av egen shampo og balsam.
Sist hoppet jeg nærmest i dusjen etter ca en time for måtte få vasket av meg alt mulig![]()
Ja det er det jeg ser for meg også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har med og er avhengig av egen shampo og balsam.
Sist hoppet jeg nærmest i dusjen etter ca en time for måtte få vasket av meg alt mulig![]()
JeppBleier til småtassene også?![]()
Jeg hadde da med meg sjampoo og balsam første gang, men da tok jeg keisersnitt og lå 5 dager på barsel. Jeg husker når de sa at jeg fikk lov å dusje. Herregud så deilig det var etter 2-3 dager i samme klær!Altså, shampo/balsam, ser for neg at jeg har lyst til å dusje etter stabasene?? Eller gjør man ikke det?![]()
Og jeg er på barsel og har virkelig bruk for shampoo, balsam, truser og morgenkåpe.Har født tre ganger før og fikk ikke bruk for: morgenkåpe, shampoo/balsam, bleier til babyen, bind, truser, masse sminke/renseprodukter/såper etc(untatt mascara, lipsyl og fuktighetskrem)blader/bøker og masse tepper til babyen![]()
Og jeg har blitt oppfordret og nærmest beordret inn i dusjen etter begge mine fødsler. Da er det greit å få vasket seg godt.Jeg har med og er avhengig av egen shampo og balsam.
De syns jeg var litt for rask i dusjen for de var redd for blodtrykksfall, men jeg skulle virkelig dusje!Og jeg har blitt oppfordret og nærmest beordret inn i dusjen etter begge mine fødsler. Da er det greit å få vasket seg godt.
Helt enig!De syns jeg var litt for rask i dusjen for de var redd for blodtrykksfall, men jeg skulle virkelig dusje!
Godt å få virkelig vasket seg selv fra topp til tå ja, man føler seg jo gjerne ikke så fresh etter en fødsel med svette, fostervann og blod div steder![]()
Hehe, tenk så forskjellig det er!!Og jeg er på barsel og har virkelig bruk for shampoo, balsam, truser og morgenkåpe.
![]()
Tusen takk! Er så kjekt å høre fra andre som har født på St.OlavsJeppmen bare str 2
hadde med str 1 selv, da jeg synes de passer bedre i starten, men skjønner godt at folk ikke tar med selv, for det er jo egentlig helt unødvendig
![]()
Alltid kjekt å være forberedtTusen takk! Er så kjekt å høre fra andre som har født på St.OlavsHåper alt er bra med deg og den lille, og ikke minst gratulerer ❤
Sikkert forskjellig fra person til person, men jeg orket ikke å dusje på sykehuset. Generelt ukomfortabel med sykehus, så dro hjem så fort jeg fikk tillatelse til detAltså, shampo/balsam, ser for neg at jeg har lyst til å dusje etter stabasene?? Eller gjør man ikke det?![]()
Dusj etter fødsel, syns æ va så gull.. Dusja nok litt fort sist gang, type sånn en time etter og var litt sliten da kan man si. Men sjampo og balsam e greit å ha i bagen
Supert :-DSniker fra september, men de har nettingtruser, bind osv på st.olavsfødte for 2 uker siden
man må bare spørre etter nettingtruser på barselhotellet, ellers er resten fritt tilgjengelig
tok med noen ekstra fra føden jeg da, hehe
![]()
Sikkert forskjellig fra person til person, men jeg orket ikke å dusje på sykehuset. Generelt ukomfortabel med sykehus, så dro hjem så fort jeg fikk tillatelse til det![]()
Skjønner hva du menerNå har jeg litt erfaring jeg ogsåveldig kjekt å få dusjet rett etter fødselen, men den ble en kjapp en. Orket knapt å stå på beina, så det ble ingen hårvask.. Men utrolig godt å få tatt seg en skikkelig dusj en dag eller to senere!
![]()