Du skal sikkert der før meg, så hold meg oppdatertJa er spent på hvordan det er der nå![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du skal sikkert der før meg, så hold meg oppdatertJa er spent på hvordan det er der nå![]()
Tenker at hårføner med kaldluft umulig kan være galtog det tror jeg er ganske behagelig
![]()
Signerer denneJeg ble klippet og sydd sist, og det var ikke vondt å spyle med hånddusjen ved siden av do etter dobesøk, og så klappe tørt med papir. Hadde med en rull Lambi dopapir. Den ble liggende i bagen, var helt greit det papiret de hadde der![]()
Herregud, er det så dyrt??er det mat med og da eller?
På Levanger mener jeg det er 200kr per natt![]()
For meg er opphold og mat gratis men for å ha barnefar tilstede/overnatting(noe jeg mener er helt naturlig for baby og meg/mor !!!?) må han betale ca 1000kr PLUSS mat(slik jeg har forstått det) helt f**** spør du meg- er jo billigere med hotell inkl frokost midt i sentrum liksom.... så det blir ca 3000kr for disse nettene, om det blir tre netter som er vanlig'ish.... Får nå se når fødselen er over osv hvordan det blir men SUS har vist vært temmelig skyhøye alltid![]()
Skal være bra hotell da
Er ikke penger jeg egentlig sutrer over eller i det hele tatt kan bryr/kvier meg om siden det faktisk er nødvendig (for oss,synes virkelig vondt for dem som faktisk ikke har råd til dette og trenger hverandre om dere skjønner)og det er ingenting å gjøre med det så vi får se på det som ferie hahahahaha![]()
Klart det blir jo noe annet om det er barselhotell. Det har de ikke i Levanger (hva jeg vet). Men jeg synes allikevel at dye var litt i overkant å betale 1000kr per natt for en seng... Det er jo ikke et "hotell" liksom.. Eller er det det?For meg er opphold og mat gratis men for å ha barnefar tilstede/overnatting(noe jeg mener er helt naturlig for baby og meg/mor !!!?) må han betale ca 1000kr PLUSS mat(slik jeg har forstått det) helt f**** spør du meg- er jo billigere med hotell inkl frokost midt i sentrum liksom.... så det blir ca 3000kr for disse nettene, om det blir tre netter som er vanlig'ish.... Får nå se når fødselen er over osv hvordan det blir men SUS har vist vært temmelig skyhøye alltid![]()
Skal være bra hotell da
Er ikke penger jeg egentlig sutrer over eller i det hele tatt kan bryr/kvier meg om siden det faktisk er nødvendig (for oss,synes virkelig vondt for dem som faktisk ikke har råd til dette og trenger hverandre om dere skjønner)og det er ingenting å gjøre med det så vi får se på det som ferie hahahahaha![]()
Klart det blir jo noe annet om det er barselhotell. Det har de ikke i Levanger (hva jeg vet). Men jeg synes allikevel at dye var litt i overkant å betale 1000kr per natt for en seng... Det er jo ikke et "hotell" liksom.. Eller er det det?![]()
I Trondheim er det også et skikkelig hotell, men der betaler far bare 3-400kr per natt inkl frokostKlart det blir jo noe annet om det er barselhotell. Det har de ikke i Levanger (hva jeg vet). Men jeg synes allikevel at dye var litt i overkant å betale 1000kr per natt for en seng... Det er jo ikke et "hotell" liksom.. Eller er det det?![]()
Det er et hotell, men det er i samme bygg som sykehuset. Mener at andre også kan leie rom, men at de har noen rom som er forbeholdt barsel...
Radioapp på mobilenDette lurer jeg også på
Tenker tanken på å ha med meg en radio til barseltiden... Ja eller nei?
Har tatt med meg en liten dab-radio i tilfelle jeg får ligge selv på rommetRadioapp på mobilen
Sniker fra september, men de har nettingtruser, bind osv på st.olavsSåpass :-o Det var jo litt underligDa må jeg sjekke om det er det samme på St.Olavs.
Bleier til småtassene også?Sniker fra september, men de har nettingtruser, bind osv på st.olavsfødte for 2 uker siden
man må bare spørre etter nettingtruser på barselhotellet, ellers er resten fritt tilgjengelig
tok med noen ekstra fra føden jeg da, hehe
![]()
Har født tre ganger før og fikk ikke bruk for: morgenkåpe, shampoo/balsam, bleier til babyen, bind, truser, masse sminke/renseprodukter/såper etc(untatt mascara, lipsyl og fuktighetskrem)blader/bøker og masse tepper til babyen![]()
Altså, shampo/balsam, ser for neg at jeg har lyst til å dusje etter stabasene?? Eller gjør man ikke det?![]()
Jeg har med og er avhengig av egen shampo og balsam.Altså, shampo/balsam, ser for neg at jeg har lyst til å dusje etter stabasene?? Eller gjør man ikke det?![]()