Hva trenger man fra apoteket?

Jeg kjøpte nesesuger til vesla, men fikk aldri lov til å bruke den. Har prøvd, men for meg fungerte det ikke rett og slett.
Bepanthen og inotyol er veldig lurt å ha.
Zinksalve er det verste du kan bruke på sår stump da det inneholder noe som gjør sår stump verre, det svir veldig.
Jeg er også enig i at neglesaks ikke trengs før senere, da det er anbefalt å rive/bite neglene til baby i starten.

Klorheksidin og pyrisept er det samme? Vil du anbefale den første?
Jeg vet ikke om det er det samme, spør på apoteket. ;) Vi brukte pyrisept tror jeg...eller var det saltvann bare kanskje...huff, husker ikke. De vet sikkert på apoteket. :)

Jeg vet ikke om det er det samme, spør på apoteket. ;) Vi brukte pyrisept tror jeg...eller var det saltvann bare kanskje...huff, husker ikke. De vet sikkert på apoteket. :)

Har vært der nå... Glemte å spørre :p men fikk likevel svidd av nesten 1000 Kr :p pengene flyr ut om dagen... Haha...

Har vært der nå... Glemte å spørre :p men fikk likevel svidd av nesten 1000 Kr :p pengene flyr ut om dagen... Haha...
Etter at vi fikk barn så har store utgifter på apoteket blitt en vanlig post på månedsbudsjettet. :o :P

Back
Topp