Hva trenger man egentlig?

Twinkletwinkle

Elsker forumet
Novemberlykke 2015
Hvor mye har dere handlet av forskjellige klær og hvor mye i de forskjellige størrelsene?
Er det noe du tenker at man MÅ ha i hus til babyen kommer, eller har du noe du oppdaget ved tidligere barn at var veldig lurt å ha ?

Klær, bleier, gulpekluter, linkluter/papirkluter, et par flasker+mme i tilfelle ammetull, babycall, seng, sengetøy, dyne, vogn, ammebh, brystsalve, ammeinnlegg, ullteppe, helsetepper, tisselaken, lammeskinn og dunpose til vogn, bilstol + bilstolpose, smokk..... Er vel det jeg har klart og som jeg ser som nødvendig å ha med en gang.

Resten har vi en eller annen plass etter storesøster og tar frem etterhvert

Klær, bleier, gulpekluter, linkluter/papirkluter, et par flasker+mme i tilfelle ammetull, babycall, seng, sengetøy, dyne, vogn, ammebh, brystsalve, ammeinnlegg, ullteppe, helsetepper, tisselaken, lammeskinn og dunpose til vogn, bilstol + bilstolpose, smokk..... Er vel det jeg har klart og som jeg ser som nødvendig å ha med en gang.

Synast Mariatrond har fått med mykje her. Må berre presisere at det er greit med fleire ammebh'a. Hugsa eg lak mykje i starten, og litt gris ved amming. Kjedelig å gå med våt bh :-p Ellers treng ein nyfødd igrunn ganske lite, men eg likte å ta på babyen våre klær på føden, og hadde med for lite. Og i starten gjekk det mykje bodya og strømpebukser..

Min første gjorde på seg til tider :p så gikk endel bodyer osv. Så har kjøpt endel i både 50 og 56. Jeg synes sånne bukser med påsydde sokker er kjekt. Har sett JOHA og HM har det.

Back
Topp