Yummy_mummy
Februar 2014 Miss Gode Råd <3
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Septemberlykke 2016
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Oktoberlykke2020❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor jobber du? Er det en fulltidsstilling?300000 før skatt. Burde ihvertfall ligget 100000 over syns jeg, men det kommer ikke til å skje der jeg jobber nå...
Hvor jobber du? Er det en fulltidsstilling?
Hvorfor får du da så lite betalt om du egentlig skulle hatt 500.000kr i lønn?Jobber som møbeltapetserer i Østfold. 100% stilling ja.
Har svennebrev som møbelsnekker og 4 års bachelor utdanning
Egentlig burde jeg vel ligget nærmere 500000 men hadde blitt fornøyd nok med 400000
Hvorfor får du da så lite betalt om du egentlig skulle hatt 500.000kr i lønn?Det er jo en ufattelig stor forskjell
Åja, jeg skjønner. Har møtt en som jobber i møbelbutikk i Oslo og hun tjener mer. Husker ikke i hodet hva det var, men hun jobbet som vanlig selger i en liten møbelbutikk i Oslo Syd. Årslønnen var over 400.000 og hun var i 30 åra. Skulle trodd du i hvert fall tjente mer enn henne.Om jeg egentlig skulle hatt det er en sak, men med tanke på utdannelese osv så syns jeg at jeg burde ligge mellom 400 og 500 en plass
Men en liten, privat bedrift med kun en ansatt og ingen tariff så gjør de litt som de vil. Har ikke så mange andre å sammenligne med heller, siden det er få som driver fulltid med dette.
Klarer meg fint, men skulle gjerne hatt en annen jobb.
Åja, jeg skjønner. Har møtt en som jobber i møbelbutikk i Oslo og hun tjener mer. Husker ikke i hodet hva det var, men hun jobbet som vanlig selger i en liten møbelbutikk i Oslo Syd. Årslønnen var over 400.000 og hun var i 30 åra. Skulle trodd du i hvert fall tjente mer enn henne.
Kan jeg spørre hva slags stilling du har i barnehagen?Jeg har ca 420.000,- brutto. Er fornøyd, men har en master og videreutdanning oppå det igjen, så når jeg sammenligner med andre med samme antall år på skolebenken, så er det kanskje litt lavt. Men jeg har valgt et lavtlønnsyrke - barnehage. Trives jo veldig godt da, og det er viktig![]()
Jeg er barnehagelærer. Vi er to ped.ledere på småbarnsavdelingen som deler på ped.leder-ansvaret.Kan jeg spørre hva slags stilling du har i barnehagen?![]()
Hmm, da burde dere tjent mereJeg er barnehagelærer. Vi er to ped.ledere på småbarnsavdelingen som deler på ped.leder-ansvaret.
Som hva da?Tjener 680 000 brutto, og går opp mellom 20 og 30 000 hvert år, så jeg er fornøyd... Men jobber masse også da!
Jobber du også i barnehage? Jeg tror vi er litt over tariff, så sånn sett er det ikke ille. Men jeg kjenner jeg irriterer meg over at det er et lavtlønna yrke. Jeg har Mye utdannelse, og føler jeg gjør en veldig viktig jobb. Men jobb med mennesker vil vel alltid være mindre betalt enn jobb med tall og formler.Hmm, da burde dere tjent mere
Jobber du også i barnehage? Jeg tror vi er litt over tariff, så sånn sett er det ikke ille. Men jeg kjenner jeg irriterer meg over at det er et lavtlønna yrke. Jeg har Mye utdannelse, og føler jeg gjør en veldig viktig jobb. Men jobb med mennesker vil vel alltid være mindre betalt enn jobb med tall og formler.Hmm, da burde dere tjent mere
Guri malla, det var en stor forskjell!Gikk fra stat til kommune ( fra nav til barnevern) og de tilbudte i utgangspunktet 70.000 mindre i kommunen for en tilsvarende stilling :O
Argumenterte litt og beholdt lønna på 430.000,-
Har bachelor og skriver master nå.