Hva tenkte dere når

Haha! Visste det! :) Kastet snusen i søpla. Gråt en tåre. Ville ringe samboer. Nei.. Vil fortelle ansikt til ansikt. Ville ringe venninne.. Nei, kjæreste må vite først. Testet en gang til på samme urin. :)
 
ååå shitt! nå? det passa jo dårlig i grunnen... eehh, jaja, får få han ned fra fjellet fort som faen for her må d gråtes!
 
Tenkte: Nei, denne kan umulig stemme. Hadde sånne teststrimler fra billigtester, så trodde ikke det kunne være riktig.
Så tok jeg en til, fikk samme resultat. Tok enda en dagen etter.. og en dagen etter... helt til jeg hadde tatt åtte stykker, og en clear blue digital med ukesindikator, og en test hos legen, og nå har jeg vel innsett at jo.. jeg er gravid :p
 
Jeg tenkte at det måtte være noe galt med testen. Måtte vente noen timer før jeg prøvde på nytt. Ble helt i hundre og fryktelig glad :)
 
Ååååå ja???? Endelig!
Trodde ikke helt det var sant men hadde jo en følelse for var mange dager på overtid. Ble såpass satt ut at planen jeg hadde lagt for hvordan fortelle mannen, ikke ble noe av
 
Shitt!, jeg glemte å kose meg med den siste røyken...kan jeg ta en til..., nei, jo, nei, jo, nei..... er jeg gravid? ja.. Shit!, jeg er gravid <3
 
Back
Topp