Hva tenkte dere når

Endelig!!!! Yohoooo!
 
Er syk seriøst?! :D shittpomfritt såååå syykt. Endelig viste den positiv! Herremiiiin hva gjør jeg nå!? Haha :p
 
Endelig, denne gangen må det gå bra!
 
Hvaaa...??:eek: Er det sant?? Skulle jo ikke skje så raskt... *litt i sjokk* Ok da! Helt greit dette<3
 
Oooobs! Kroppen lurte oss gitt :O Jaja. Blir bra det :D
 
Whaat? Oi...for real ? hva gjør jeg nå? Ååå, så gøy..men så veldig skummelt også..jippi! - Hele følelsesregisteret! :p
 
Kastet testen i søppel da den ikke viste noe .. To min etterpå så måtte jeg ta den ut igjen og da var det en svak strek så sto bare å så på den og tenkte
'hæ? Nei.. Jo...e den positive? Det e to streker ja...eller...aleeeeex ka ser du? Dritt i ka det betyr.. Bare, kor mange streker ser du' hahah
 
Jeg tenkte no sånt som "hæ???????? Seriøst???? Kan det stemme??? Hadde aldri trodd det skulle gå så syk som jeg har vært??? Jeg får ikke tak i sambo for han er på jobb!!!! Ååååååååååååå!!!!! Hæ? Virkelig???"

:p
 
Håper det går bra denne gangen!!!
 
Oii....shitt...herregud så fort?(3pp) kult og for en lettelse å se +tegnet :)
 
Nehnehnehnehneeee....shiiiiit! Ok, puste, dette går fint. Ta ut snusen, gi resten av boksen til mannen og si at han må bruke den opp for deg.... WÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!
 
"Jaja, blir det positivt så blir det vel så svakt at jeg ikke ser det, det ville vært typ----- HÆÆÆ DEN ER KNALL POSITIV WHAT??? KRYSS BETYR POSITIV GJØR DET IKKE??!! Den er positiv, jeg ER faktisk gravid denne gangen!! HERREGUD YESSS"

Og så gråt jeg av glede og gikk skjelvende inn til mannen som ventet i senga ♡
 
2 sek etter test; æsj, negativ såklart, 2 min etter; hæ, d er en til strek, MED farge! Nei, jeg innbiller meg sikkert #går å gir en nattakos t unga og går tilbake igjen# d ER 2! Er d 2?! Nei, d kan vel ikke være riktig.. #løper ned t gubben me testen# ser du 2 streker, du ser den du å eller hva?? Gubben bekrefter å jeg går å tenker at d kanskje var falsk positiv, måtte se hundreogørti ganger og tok en digital dagen etter som d stod gravid 2-3 uker på
 
Jeg tenkte: "Oi, dette var uventet. Det gikk jo på FØRSTE forsøk"... :p Så fikk jeg litt angst, men etter noen minutter ble det bare til lykke :)
 
Fe første tankene var; "WHAAAAAT? det er umulig! Det KAN jo bare ikke ha klaffet etter sex EN gang etter jeg sluttet med prevensjon????? Ååååhjelp! Og jeg som var dritings i går.. åååneeii! Herregud herregud. Jeg sier ingenting til mannen før jeg har tatt ny test i morgen... " *pust,pes* Det tok litt tid før jeg tenkte: "åh jeg skal bli mamma igjen" :) :p
 
Back
Topp