sølvi86ogTheaIrene
Forumet er livet
Om meg[8D]?
Er litt nysgjerrig og så kjeder jeg meg [8D]
Er litt nysgjerrig og så kjeder jeg meg [8D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Mersa
At du er glad i RÅÅÅÅÅÅÅSA! At du kan virke litt småsossete, men er en snill og god jente
ORIGINAL: *Annlka og Sander*
Virker som ei utrolig flott jente, min type jente kan du vel si, minner meg om di jeg henger med. Sier det du mener, og virker veldig sympatisk, og som en kjempemamma for Thea! [:)] Og så utrolig sjarmerende utseende. Litt overraska over at du er bifil kan du si [:D] hehe.. Gleder meg i allefall til å treffe deg [:)]
ORIGINAL: *SmulenOgSkalken*
At jeg har lyst på deg! [8D] Hehehe
At du er ei kjempe koselig jente, som det hadde vært koselig å blitt kjent med [:)]
ORIGINAL: sølvi86ogTheaIrene
At jeg har lyst på deg! [8D] Hehehe
At du er ei kjempe koselig jente, som det hadde vært koselig å blitt kjent med [:)]
Hehe,nå holdt jeg på å fikk hakaslepp [8D]
Moro [8D]
Tenk om jeg har det daHEHEHEHEHE
ORIGINAL: *Annlka og Sander*
Virker som ei utrolig flott jente, min type jente kan du vel si, minner meg om di jeg henger med. Sier det du mener, og virker veldig sympatisk, og som en kjempemamma for Thea! [:)] Og så utrolig sjarmerende utseende. Litt overraska over at du er bifil kan du si [:D] hehe.. Gleder meg i allefall til å treffe deg [:)]
Hehe,ja det er ikke mange som skjønner det,men det er som regel i fylla da [8D]
Så godt å høre at jeg en type jente som du henger mest med,akkurat som jeg skule sagt det selv [:)]
ORIGINAL: Mersa
At du er glad i RÅÅÅÅÅÅÅSA! At du kan virke litt småsossete, men er en snill og god jente
Hehe..sossete [8D] Ja det kan man si etter at jeg ble sammen med samboren [8D]