Hva tenker du...

sølvi86ogTheaIrene

Forumet er livet
Om meg[8D]?
Er litt nysgjerrig og så kjeder jeg meg [8D]

du virker som ei kul jente[:D]

Jeg ser på deg som en positiv og utrolig hyggelig jente! Og må ikke glemme , søt [:)]
Gleder meg innmari til å møte deg på landstreffet!!! [:)]

Du virke veldig søt [:D]
Like dæ [;)]

At du er glad i RÅÅÅÅÅÅÅSA! At du kan virke litt småsossete, men er en snill og god jente  

Blid og sprudlende, festglad, god humor, ei pen jente [:)]

ORIGINAL: Mersa

At du er glad i RÅÅÅÅÅÅÅSA! At du kan virke litt småsossete, men er en snill og god jente  

Hehe..sossete [8D] Ja det kan man si etter at jeg ble sammen med samboren [8D]

ORIGINAL: *Annlka og Sander*

Virker som ei utrolig flott jente, min type jente kan du vel si, minner meg om di jeg henger med. Sier det du mener, og virker veldig sympatisk, og som en kjempemamma for Thea! [:)] Og så utrolig sjarmerende utseende. Litt overraska over at du er bifil kan du si [:D] hehe.. Gleder meg i allefall til å treffe deg [:)]

Hehe,ja det er ikke mange som skjønner det,men det er som regel i fylla da [8D]
Så godt å høre at jeg en type jente som du henger mest med,akkurat som jeg skule sagt det selv [:)]

At jeg har lyst på deg! [8D] Hehehe

At du er ei kjempe koselig jente, som det hadde vært koselig å blitt kjent med [:)]

ORIGINAL: *SmulenOgSkalken*

At du er ei kjempe koselig jente, som det hadde vært koselig å blitt kjent med [:)]

Hehe,nå holdt jeg på å fikk hakaslepp [8D]
Moro [8D]

ORIGINAL: sølvi86ogTheaIrene

Moro [8D]

Tenk om jeg har det da HEHEHEHEHE

Du er suuuuuper![:D] Jeg digger deg, du er snill, morsom, hyper, glad og ja bare ei knall god jente, som jeg har begynt å blitt veldig glad i[:D] Koser meg kjempe masse vær gang vi møtes, og gleder meg masse til neste date[;)] hehe.. åsså er du jo bare meeeega fin da![8D]

Moro [8D]

Tenk om jeg har det da HEHEHEHEHE

Hehe,i like it [8D]

ORIGINAL: *Annlka og Sander*

Virker som ei utrolig flott jente, min type jente kan du vel si, minner meg om di jeg henger med. Sier det du mener, og virker veldig sympatisk, og som en kjempemamma for Thea! [:)] Og så utrolig sjarmerende utseende. Litt overraska over at du er bifil kan du si [:D] hehe.. Gleder meg i allefall til å treffe deg [:)]

Hehe,ja det er ikke mange som skjønner det,men det er som regel i fylla da [8D]
Så godt å høre at jeg en type jente som du henger mest med,akkurat som jeg skule sagt det selv [:)]

er faktisk ikke overraska over at du er bi... virker som ei utadvendt jente med masse godt humør iallefall:)

Super jente, med godt humør, som jeg gleder meg masse til å treffe på landstreff[:D][:D]

En livlig og positiv jente som det er masse furt i[:D]
Du virker alltid så bli å grei. Virker som du er en jente det er lett å bli kjent med[:)]

ORIGINAL: Mersa

Hehe..sossete [8D] Ja det kan man si etter at jeg ble sammen med samboren [8D]

Hehe [:D] Mente du har nevnt noe merkegreier ja [8D]

Back
Topp