Hva tenker du om folk

Jeg klarer ikke la være å tenke at de er skikkelig sløve... Jeg mener, hvor lang tid tar det å fiske ned den stjerna?? Huff, må skjerpe meg, dere andre hadde litt hyggeligere tanker :p

Haha, det tenker jeg også!!!! Også fant jeg plutselig en 7armer stående i eget vindu laaangt ut i januar ;) au da!! Men det er litt sløvt!
Utebelysningen på treet har vi enda, det lyser så pent opp! Så lenge snøen er, synes jeg det ikke gjør noe :)

At de er så glade i jula at det er litt vanskelig å gi slipp :p

Jeg har tenkt "hm der er det julepynt enda" Men jeg tenker jo ikke no om de som har den der fordet!;)

5åringen min spør hver dag om hvorfor naboen har julepynt enda.... jeg svarer bare at de sikkert er late :p

Det er helt og holdent opp til de! :-) Ser ikke hvorfor noen andre skulle ha noe med det å gjøre.

Jeg klarer ikke la være å tenke at de er skikkelig sløve... Jeg mener, hvor lang tid tar det å fiske ned den stjerna?? Huff, må skjerpe meg, dere andre hadde litt hyggeligere tanker :p
Tenker at enkelte nok bare er litt sløve, mens det for andre er et bevisst valg, rett og slett fordi de er så glad i julepynten :-) ♡♡♡

Noen syns vel bare julepynt er fint i mørketida? Jeg for min del tar ut pynten første nyttårsdag:)

Tenker bare at det blir dyrt med strøm, men tenker ikke noe om "folk som har julelys/pynt" oppe enda.

Tenker bare at det blir dyrt med strøm, men tenker ikke noe om "folk som har julelys/pynt" oppe enda.
Det er led-lys så det er begrenset hvor mye strøm de trekker

Lurer jo litt :-P

Et par av leilighetene i blokka bortenfor har stjernene oppe enda, med lys. Men den ene leiligheten har vært mørk lenge nå bortsett fra stjerna

Jeg synes det er litt sløve. Men for meg er jula borte 1 nyttårs dag;)

Tenker det er latskap.. Nå henger julegardinene mine oppe enda, å det er totalt latskap :P Hehe..

At folk har lys oppe enda syns jeg ikke gjør noe, men ut over det syns jeg jo det er rary, og tenker at kanskje folk har vært litt late?

Jeg tenker ikke så mye annet enn at det er forunderlig at de ikke blir lei ;p Her går det max 4-5 dager over nyttår før jula kastes ut ;)

Har andre ting å tenke over enn at jeg skal bry meg om at noen beholder jula lenger enn det som er "lov". Hadde vært fint om alle passa på seg selv, og kun det. Vi er forskjellige, har forskjellig stil og sånn er det bare :)
Selv pynter jeg så og si ikke til jul, så det er sikkert mange som har noe å si på det også.

Back
Topp