Hva tenker du om dette bildet?

Boblefrua

Forumet er livet
12039479_1763829923640059_2820086887463046911_n.jpg ??

Synes ikke det stemmer heeelt. Sist julemiddag var det søren meg hun på snart 100 sen eneste som ikke klarte la være å sitte med nesa i mobilen. Og så synes jeg damene i generasjonen over meg skjønner mindre av om når det passer å dra opp mobilen.

Vel om det skal analyseres er vel meningen i bildet at hun står og nyter øyeblikket og er i øyeblikket, opplever det selv og befinner seg i minnet sitt. Hun har en slags ro over seg, som de andre ikke har,
De andre er mer opptatt av å ta bilder og opplever øyeblikket gjennom telefonen og skjermen, de er der men de er ikke i øyeblikket og opplever det med sin egen tilstedeværelse. De mangler roen og nytelsen av å være der, de er mer stresset over situasjonen og tanken over å få det som skjer på bildet og deretter gjerne på sosiale media.

Begge deler er vel og bra på sin måte. Men jeg er nok den som prøver å få til begge deler :)

Enig med de andre her. :p

Det er så sant!!!! Jeg er nok med ''gammel'' a egentlig, da.. :-P hehe.. LIker å få med meg konserter og slikt jeg, fremfor å vise alle at jeg er/har vært der :-P

Herlig bilde:)
Jeg er den som tar litt for mye bilder isteden for å få med meg det som skjer der og da:(

Jeg har litt troen på at bilder traff spikeren på hodet. Vi skal fange øyeblikket, få bevis. Noen generasjoner før oss er nok flinkere til å nyte øyeblikket. Så i alle fall disse egenskapene hos mine bestemødre. Det var flere historier, enn det var bilder :-)

Rett bak damen uten telefon, står det en dame som både filmer og nyter. Henne skulle jeg gjerne vært! Men ofte er jeg desverre mannen ved siden av, han som bare skal sjekke eposten mens han har telefonen fremme. Det er nok best at jeg lar telefonen ligge i lomma, I de viktige stundene.

Bra bilde! :)Er vell den som både tar bilder og nyter øyeblikket ;)

Jeg synes det stemmer godt :) Synes ofte det er mye stress med å få tatt bilder av det vi opplever. Jeg prøver å unngå det...

Hehe synes det stemmer. Selv tar jeg få bilder for jeg føler da at jeg går glipp av øyeblikket. Heldigvis tar mannen min masse bilder :)

Vel om det skal analyseres er vel meningen i bildet at hun står og nyter øyeblikket og er i øyeblikket, opplever det selv og befinner seg i minnet sitt. Hun har en slags ro over seg, som de andre ikke har,
De andre er mer opptatt av å ta bilder og opplever øyeblikket gjennom telefonen og skjermen, de er der men de er ikke i øyeblikket og opplever det med sin egen tilstedeværelse. De mangler roen og nytelsen av å være der, de er mer stresset over situasjonen og tanken over å få det som skjer på bildet og deretter gjerne på sosiale media.

Begge deler er vel og bra på sin måte. Men jeg er nok den som prøver å få til begge deler :)

Som jeg skulle ha skrevet det :) Var dette jeg også tenkte.

Back
Topp