Ikke i bruk
Forumet er livet
Synes du det er hyggelig med masse besøk etter fødselen, eller ønsker den nybakte familien ro i starten? Hvem er det greit at besøker på sykehuset, og hvem bør vente til familien har kommet hjem?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Signerer denneSynes det var kjempekoselig med besøk
Spesielt på sykehuset der dagene ble så lange. Ville i grunn ha mye besøk, var jo så stolt av skattene mine at jeg ville vise dem frem for slekta
På sykehuset kom den nærmeste familien bare, resten fikk vente til vi kom hjem
På rommet? Har dere lov ta besøk inne på barsel? Det er kun lov med samboer og egne barn her, heldigvis!!!Fikk besøk av en kollega jeg ikke kjente så godt inne på rommet på sykehuset, utenom besøkstid, noen timer etter fødsel da ble jeg litt overrasket! Men jeg satte prins på besøk både på sykehuset og hjemme de første dagene ingen som forventet noe særlig servering, da
Nei, ikke lov, men hun bare gikk inn hun visste vi hadde familierom, og vi var heldigvis det første hun besøkte...På rommet
På rommet? Har dere lov ta besøk inne på barsel? Det er kun lov med samboer og egne barn her, heldigvis!!!