Hva tenker du om babyer som skriker på fly?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Wilma
  • Opprettet Opprettet
det kommer ann på hvordan foreldrene håndterer barnet.
men jeg tenker ikke noe om barn som skriker generelt, mange barn på fly er somregel slitne,leie eller har vondt i ørene å det må jo være lov :)

I det første innlegget ditt står det ingenting om foreldre som drar på sydentur. Har lest igjennom hovedinnlegget enda en gang og spørsmålet inneholder ikke ordet sydentur, så at du nå kommer med denne forklaringen er greit, men det var jo ikke det du skrev tidligere.

Mener ikke at en flytur og handletur er det samme, men lurer jo på om folk som blir sure på foreldrene på fly blir sure på butikken også. Når spørsmålet er generelt skrikende barn på flytur og det svares med at man blir sure på foreldrene syns jeg det er rart. Senere sies det at det kun gjelder sydenturer..

Hvis mannen min er fra Spania så kan jeg ikke reise dit på ferie for å treffe familien hans da? For det er jo så egoistisk å reise med baby til Spania? Alle som drar dit legger seg i solseng og later seg på stranden? Kanskje man skal la være å tro/mene så mye og irritere seg over andre og heller jobbe litt med sin egen tålmodighet? Da hadde verden blitt et bedre sted tror jeg. :)

Lurer på hvordan ungene i andre land overlever jeg da :p

Enig med deg :)

Lurer på hvordan ungene i andre land overlever jeg da :p

Enig med deg :)

Man er jo født inn i et klima da, man blir på sett og vis vant med det man har, har ei vennine som har bodd i spania i noen år, hu går i dunjakke her hjemme når det er 15 pluss og vi andre går i singlet, hu fryser rett og slett, fordi hu har blitt vant med varmen der hu har bodd de siste årene[emoji6]

Man er jo født inn i et klima da, man blir på sett og vis vant med det man har, har ei vennine som har bodd i spania i noen år, hu går i dunjakke her hjemme når det er 15 pluss og vi andre går i singlet, hu fryser rett og slett, fordi hu har blitt vant med varmen der hu har bodd de siste årene[emoji6]

Greit nok, men det er jo ikke alle flyreiser som går til varmere strøk. Om ungen skriketoktene et fly til Thailand eller et fly til Island spiller jo ingen rolle. Det blir jo ikke noe mer eller mindre irriterende ene eller andre veien.

Du skjønner vel forskjellen på en flytur på 4 t og en tur til butikken eller? Det kam da på ingen måte sammenlignes.

Jeg har selv barn og tok et bevisst valg om å ikke ta de med til syden før de var nærmere 2 år, rett og slett fordi det er ren egoisme og ta med en så liten baby på sydentur eller fly i det hele tatt.

Hvordan glede har en liten baby av å ligge å svette i en vogn på standa?

Nei man kan ikke vite at babyen kommer til å hyle, men man tar en risiko som i mange tilfeller er helt unødvendig å ta. Flott at dine barn har det fint på fly, det er det desverre ikke alle som har, så når jeg sitter over gangen for en liten baby som hyler av smerte når vi letter, ja vet du hva, da irriterer jeg meg over foreldrene som bevisst har tatt en risiko for å selv dra på ferie.
Nå er det jo faktisk ren egoisme det å få barn også da

Ok, da får du mene det[emoji23]
hva er det som ikke er egoisme med det? får du barn for barnets skyld? Ja barnet kan være takknemlig for livet når det har fått det, men skjønner ikke hvordan du kan få barn for noen andres skyld enn deg og partneren din?

hva er det som ikke er egoisme med det? får du barn for barnets skyld? Ja barnet kan være takknemlig for livet når det har fått det, men skjønner ikke hvordan du kan få barn for noen andres skyld enn deg og partneren din?

Var mer innlegget du svarte på jeg rister på hue av, sammenligner du å lage/få barn med det å ta med et barn på fly? Begge er egoisme så da er det greit?

Og man får vel også barn for å føre familiem og genene videre, så hadde dem egoismen du snakker om sluttet sp hadde verden ogsp stoppet opp[emoji6]

Var mer innlegget du svarte på jeg rister på hue av, sammenligner du å lage/få barn med det å ta med et barn på fly? Begge er egoisme så da er det greit?

Og man får vel også barn for å føre familiem og genene videre, så hadde dem egoismen du snakker om sluttet sp hadde verden ogsp stoppet opp[emoji6]
ja kanskje feil innlegg å kommentere på, men du virket veldig opptatt av at en sydentur var ren egoisme, derfor jeg nevnte det.

Ja da hadde verden stoppet opp om man ikke forplantet seg, men det gjelder mange ting. Mennesker er egoistiske vesener.

ja kanskje feil innlegg å kommentere på, men du virket veldig opptatt av at en sydentur var ren egoisme, derfor jeg nevnte det.

Ja da hadde verden stoppet opp om man ikke forplantet seg, men det gjelder mange ting. Mennesker er egoistiske vesener.

Man kan ikke sammenligne å få barn med gode hensikter med å dra med en unge til syden for å ligge å svette i vogna en uke eller 2, egoisme er det ja, men på heøt forskjellige plan.

Man kan ikke sammenligne å få barn med gode hensikter med å dra med en unge til syden for å ligge å svette i vogna en uke eller 2, egoisme er det ja, men på heøt forskjellige plan.
ja jeg ser hva du mener der altså :)

Så en gang en Youtube-video fra et "mixed" par (han amerikaner, hun kineser) som dro med seg en nyfødt baby på en 24 timer lang reise fra Guangzhou til New York.

Det gjorde meg vondt - både for baby, mor, far og medpassasjerer.

Back
Topp